Mercedes-AMG idzie krok dalej i wprowadza nową linię produktową "AMG Sport". Poszerzenie gamy modelowej nikogo nie powinno dziwić, skoro popyt na auta sygnowane przez AMG jest bardzo duży. W tym roku Mercedes-AMG dostarczy do klientów rekordową liczbę 40 tysięcy samochodów.
"Jesteśmy dumni z tych sukcesów – na ich podstawie będziemy realizować kolejny etap naszej strategii wzrostu. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy podwoić łączne wyniki sprzedaży z zeszłego roku" - zapowiedział Tobias Moers, Prezes Zarządu
Mercedes-AMG GmbH. Nową linię "AMG Sport" będą mostem pomiędzy autami z pakietami AMG, a rasowymi modelami zbudowanymi w Affalterbach. Wyróżniać je będą sportowe osiągi (oczywiście gorsze od tych prawdziwych AMG) oraz udoskonalenia techniczne.

Auta spod szyldu AMG Sport dostaną mocniejsze silniki, napęd przekazywany na obie osie w standardzie i specjalne dodatki w układzie zawieszenia i układzie hamulcowym. Te oczywiście przeszczepione z rasowych modeli AMG. Pierwsze dwa auta zostaną światu pokazane już w styczniu na targach
NAIAS w Detroit.

Rozszerzając swoją gamę Mercedes wychodzi na przeciw konkurencji, główni rywale dla modeli AMG Sport będą pochodzić z Bawarii - mowa tu o auta sygnowanych przez serię BMW M Performance.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!