mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ostatnie szlify Porsche 918

Ostatnie szlify Porsche 918

Zanim pierwsze egzemplarze modelu 918 Spyder trafią do klientów Porsche dokonywało ostatnich poprawek, które sprawiły, że auto ma jeszcze lepsze osiągi.

Ostatnie szlify Porsche 918
Ostatnie poprawki zastosowane przez inżynierów w 918 Spyder sprawiły, że poprawił się sprint do setki. Teraz superauto wyposażone w odchudzający pakiet Weissach pierwszą setkę osiąga w czasie 2.6 s (wynik lepszy o 0.2 sekundy). Z kolei czas od 0 do 200 km/h zajmuje 7.2 sekundy (0.5 s). Aby przekroczyć 300 km/h kierowca potrzebuje na to 19.9 sekundy i ta wartość poprawiła się o 2.1 s.

"Aż do ostatniej chwili ciężko pracowaliśmy i obecnie wykorzystaliśmy już wszystkie dostępne opcje, aby zelektryzować 918 Spyder", powiedział Dr Frank-Steffen Walliser z Porsche. Inżynierowie poprawili elektryczne właściwości hybrydowego superauta z Zuffenhausen. Dwa elektryczne silniki zamontowane z przodu i z tyłu auta gwarantują bez emisyjne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.2 s. Ten wynik poprawił się o 0.7 sekundy. Pakiet Weissach skraca sprint o 0.1 sekundy.

Porsche 918 Spyder z pakietem Weissach pokonało Północną Pętlę toru Nurburgring w czasie 6:57 minut. Przypomnijmy, że rekord toru należy do Pagani Zondy R i wynosi 6:47.5 minut.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche
Tematy w artykule: Porsche Porsche 918 Spyder Porsche 918

Podobne wiadomości:

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jeszcze szybciej i drożej

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series -...

Samochody luksusowe 2017-06-21

Porsche Macan - 51 tys. egzemplarzy do serwisu

Porsche Macan - 51 tys. egzemplarzy do...

Aktualności 2017-05-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Rapid po faceliftingu - polski cennik
Skoda Rapid po faceliftingu - polski cennik
Odświeżona Skoda Rapid debiutuje na polskim rynku. Facelifting kompaktowego modelu Skody przyniósł unowocześnienia w obrębie nadwozia, jednostek napędowych oraz wyposażenia kabiny. Ile kosztuje nowy model?