mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ostatnie szlify Porsche 918

Ostatnie szlify Porsche 918

Zanim pierwsze egzemplarze modelu 918 Spyder trafią do klientów Porsche dokonywało ostatnich poprawek, które sprawiły, że auto ma jeszcze lepsze osiągi.

Ostatnie szlify Porsche 918
Ostatnie poprawki zastosowane przez inżynierów w 918 Spyder sprawiły, że poprawił się sprint do setki. Teraz superauto wyposażone w odchudzający pakiet Weissach pierwszą setkę osiąga w czasie 2.6 s (wynik lepszy o 0.2 sekundy). Z kolei czas od 0 do 200 km/h zajmuje 7.2 sekundy (0.5 s). Aby przekroczyć 300 km/h kierowca potrzebuje na to 19.9 sekundy i ta wartość poprawiła się o 2.1 s.

"Aż do ostatniej chwili ciężko pracowaliśmy i obecnie wykorzystaliśmy już wszystkie dostępne opcje, aby zelektryzować 918 Spyder", powiedział Dr Frank-Steffen Walliser z Porsche. Inżynierowie poprawili elektryczne właściwości hybrydowego superauta z Zuffenhausen. Dwa elektryczne silniki zamontowane z przodu i z tyłu auta gwarantują bez emisyjne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.2 s. Ten wynik poprawił się o 0.7 sekundy. Pakiet Weissach skraca sprint o 0.1 sekundy.

Porsche 918 Spyder z pakietem Weissach pokonało Północną Pętlę toru Nurburgring w czasie 6:57 minut. Przypomnijmy, że rekord toru należy do Pagani Zondy R i wynosi 6:47.5 minut.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche
Tematy w artykule: Porsche Porsche 918 Spyder Porsche 918

Podobne wiadomości:

Porsche 911 GT2 - nowa generacja tylko z automatem

Porsche 911 GT2 - nowa generacja tylko z...

Samochody luksusowe 2017-03-14

O nowym 911 GT2 mówi się od dawna. Samochód, być może zostanie pokazany jeszcze w tym roku. Znamy kilka szczegółów. 

Porsche 917 na aukcji

Porsche 917 na aukcji

Samochody luksusowe 2017-01-24

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lamborghini w płomieniach – akcja serwisowa
Lamborghini w płomieniach – akcja serwisowa
Samochody z Sant Agata Bolognese mają ognisty temperament. Dosłownie. Lamborghini dołącza do „ekskluzywnego” grona, gdzie do tej pory brylowało Porsche 911 GT3 RS i Ferrari 458 Italia.
Odgadnij model Odgadnij model