mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Oto nowe Porsche 911 Turbo

Oto nowe Porsche 911 Turbo

Nowe Porsche 911 Turbo już jest. Przynajmniej na zdjęciach bo do momentu pojawienia się w salonach pozostało jeszcze trochę czasu. Auto zostanie oficjalnie pokazane publiczności podczas targów we Frankfurcie, ale my mamy już pierwsze szczegóły.

Oto nowe Porsche 911 Turbo

Jak informuje Porsche w samochodzie doszło do wielu zmian. Pierwsza dotyczy boksera o pojemności 3,8 litra z bezpośrednim wtryskiem oraz turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek. Teraz w połączeniu z siedmiostopniową skrzynią PDK samochód jest szybszy i bardziej oszczędny. Moc maksymalna jednostki to równe 500 koni mechanicznych, dzięki którym samochód rozpędzi się do 312km/h, a sam sprint do pierwszej setki zajmie jedynie 3,4 sekundy. Średnie spalanie ma się utrzymywać w granicach 11,4l/100km.

W wersji ze skrzynią PDK pojawią się łopatki zamiast tradycyjnych przycisków do zmiany biegów na kierownicy, jak to miało miejsce w przeszłości. Producent obiecuje, że została poprawiona trakcja i prowadzenie samochodu. Przeprowadzono dużo zmian w obrębie napędu na wszystkie koła oraz zawieszenia PASM. W opcji będzie można zamówić nowy system o nazwie PTV (Porsche Torque Vectoring), który poprawi precyzję układu kierowniczego.

Nowe Porsche 911 Turbo będzie dostępne w dwóch wersjach nadwozia: coupe oraz cabrio. Oficjalna prezentacja nastąpi podczas targów we Frankfurcie, ale już został opublikowany cennik. W przeliczeniu na rynku niemieckim samochód będzie kosztować od 500 tysięcy złotych, bez podatku i innych opłat przygotowawczych.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 482 030 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Premiery 2016-11-17

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi dodatkami

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi...

Aktualności 2016-07-29

Komentuj:

aaa 2009-08-21

Nie do końca tak jest, że spalanie się nie liczy. Nie chodzi tu oczywiście o koszty paliwa, bo jak kogoś stać na porsche..... Chodzi jednak o pewien szczegół bardzo uprzykrzający życie kierowcy mocnego auta jeśli chce pojeździć szybciej np. na autostradzie. To jest zasięg! Uwierzcie, że nawet podróż niemiecką autostradą z wysokimi prędkościami może popsuć tankowanie co 250km, a to jest realny zasięg kiedy się jedzie blisko prędkości maksymalnej. Dlatego każde 50km więcej to już nie trzy, a tylko dwa tankowania.

~w 2009-08-20

nie jestem pewien, czy dla kogos kto kupi ta maszyne zuzycie paliwa ma jakies znaczenie. piekne auto. ten design ma chyba z 40 lat i caly czas mi sie podoba.

~Energo 2009-08-13

to bardziej facelifting , osiągi wierzę bo GTR połechtał ambicję ale spalanie chyba liczyli poza miastem i do 140 kmh :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport