mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Podrasowana California

Podrasowana California

Firma Edo Competition doszła do wniosku, że nowe Ferrari California jest niewystarczająco szybkie i postanowiła trochę poprawić jego osiągi oraz wygląd zewnętrzny.

Podrasowana California

Pierwszy etap modyfikacji nowego kabrioletu Ferrari dotyczył tego co znajduje się pod maską. Samochodowi chirurdzy z Edo Competition wszczepili mu pod maskę nowy komputer, dzięki któremu moc maksymalna silnika zwiększyła się z 460 do 500 koni mechanicznych. Przy okazji moment obrotowy dobił do 500 Nm. Do tego zmieniono cały układ wydechowy z wysoko-przepływowymi katalizatorami, czego efektem jest sprint do setki w zaledwie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna małego Ferrari to 315km/h.

Poza mechanicznymi przeróbkami firma zajęła się tuningiem optycznym. Samochód został obniżony poprzez zastosowanie nowego zawieszenia. Całość została osadzona na nowych felgach, 20- lub 21-calowych. Firma postanowiła dogodzić klientom, którzy uwielbiają dostosowywać różne detale wnętrza do swoich potrzeb. W razie potrzeby można zamówić indywidualną tapicerkę.

 

 


Podobne wiadomości:

Posłuchaj Ferrari

auto motor i sport 0000-00-00

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Aktualności 2017-08-30

Komentuj:

~Artur 2009-06-19

wioska

~kosmita 2009-06-18

Edo Competition to JEDYNA firma tuningowa na którą bym się zdecydował, to co robią z R8 Gallardo, Murcielago i wieloma innymi - to sie nazywa proper tuning!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na Nurburgring
Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na Nurburgring
Od kilku dni na torze Nuburgring obowiązuje nowy rekord w kategorii samochodów sportowych dopuszczonych do ruchu. Porsche 911 GT2 RS pokonało "północną pętlę" w czasie 6 minut i 47,3 sekundy.