mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Porsche 911 Turbo dołącza do gamy

Porsche 911 Turbo dołącza do gamy

Niemiecki producent sportowych aut przedstawił najnowsze dziecko, które narodziło się w ciemnych zakątkach fabryki w Zuffenhausen. Porsche ma zaszczyt przedstawić wzmocnione 911 Turbo oraz Turbo S.

Porsche 911 Turbo dołącza do gamy
W  porównaniu do poprzednika 911 Turbo posiada o 100 mm dłuższy rozstaw osi oraz większe 20-calowe felgi. Nowa generacja jest o 28 mm szersza w stosunku do nowego Porsche 911 Carrera 4. Powierzchnia od słupka C do krawędzi bocznej tyłu auta jest prawie pozioma. Nowy model otrzymał pełne LEDowe reflektory z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej.

Pod maską pracuje sześciocylindrowy motor o pojemności 3.8 l z bezpośrednim wtryskiem paliwa i wsparty turbodoładowaniem. W wersji Trubo dostarcza on 520 KM mocy, zaś w wersji Turbo S 560 KM. Jednostka napędowa współpracuje z dobrze znaną dwusprzęgłową skrzynią PDK, która teraz zgrana została z systemem start/stop. Fani Porsche zapewne w tej chwili popełniają seppuku. Inżynierom Porsche udało się w nowym modelu o 16% poprawić zużycie paliwa. Teraz 911 Turbo ma średnio zadowalać się 9.7 l paliwa na 100 przejechanych kilometrów.

Napęd trafia na wszystkie koła za pomocą nowego systemu PTM  sterowanego elektronicznie oraz aktywowanemu za pomocą wielotarczowego sprzęgła. 911 Turbo z pakietem Sport Chrono osiąga pierwszą setkę w czasie 3.2 sekundy, co jest o 0.1 sekundy lepszym wynikiem w porównaniu nawet to poprzedniego 911 Turbo S. Nowa generacja Turbo S przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3.1 sekundy. Prędkość maksymalna tego auta to 318 km/h. Porsche chwali się, że nowe 911 Turbo S wykręca czas poniżej 7:30 minuty na północnej pętli toru Nurburgring.



911 Turbo i Turbo S zostało również wyposażone w system skrętnej osi tylnej. Powyżej prędkości 50 km/h tylne koła skręcają o maksymalnie 2.8 stopnia w stronę przeciwną do kół przednich. Gdy auto osiąga prędkość powyżej 80 km/h koła tylne skręcają w tym samym kierunku co przednie. Na pokładzie odnajdziemy również system Porsche Active Aerodynamic (PAA), które dostarcza nam możliwości sterowania ustawieniami przedniego spojlera oraz pozycji tylnego skrzydła.

Nowy model do sprzedaży trawi we wrześniu tego roku. Ceny w Niemczech rozpoczynają się od 162 055 euro (ok. 672 285 zł) za 911 Turbo oraz 195 256 euro (ok. 810 019 zł) za model 911 Turbo S.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 482 030 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Premiery 2016-11-17

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi dodatkami

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi...

Aktualności 2016-07-29

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport