mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Porsche Panamera - oficjalne zdjęcia

Porsche Panamera - oficjalne zdjęcia

Były zdjęcia szpiegowskie, były zdjęcia detali. Teraz Porsche Panamera można oglądać na oficjalnych fotografiach.

Porsche Panamera - oficjalne zdjęcia

Podstawowa wersja tego sedana będzie miała 300-konny silnik V6; mocniejszy model S ma pojemność 4.8 litra i osiąga moc 405 KM. W najdzikszym wariancie Turbo, Panamera ma mieć pod maską 520 Km i przyspieszać maksymalnie do prędkości 300 km/h. Wszystkie jednostki będą miały manulane, dwusprzęgłowe przekładnie Porsche PDK. Panamera dostępna będzie także w wersji o napędzie hybrydowym, dzięki czemu - według zapewnień Porsche - samochód spali nie więcej niż 9 litrów paliwa na 100 kilometrów.

Porsche rozważa także wprowadzenie silnika diesla do modelu Panamera (przypomnijmy, że silniki wysokoprężne montowane będą w modelu Cayenne).

Zobacz Porsche Panamera na filmie

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche Panamera
Porsche Panamera
Cena podstawowa już od: 407 820 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 GT2 - nowa generacja tylko z automatem

Porsche 911 GT2 - nowa generacja tylko z...

Samochody luksusowe 2017-03-14

O nowym 911 GT2 mówi się od dawna. Samochód, być może zostanie pokazany jeszcze w tym roku. Znamy kilka szczegółów. 

Porsche 917 na aukcji

Porsche 917 na aukcji

Samochody luksusowe 2017-01-24

Komentuj:

~??? 2008-11-27

Moim jednak zdaniem panamera bedzie musiała zmierzyc sie z wymienionymi przeze mnie markami poniewaz wychodze z zalozenia, iz bedzie to samochód pelniacy role wozu reprezentacyjnego i dlatego tez bedzie musial zmierzyc sie z S czy 7 poniewaz jesli szukałbys samochodu sportowego spod znaku porsche trzeba by sie było raczej pochylic nad 911 a nie panamera, pewnie ze mozna by tu wysunac kolejny kontr-argument iz panamera bardziej pasuje do nowo lansowanej klasy 4 drzwiowych coupe ale dla firmy porsche bedzie to samochód (jakbysmy go nie nazwywali) pelniacy role limuzyny wiec z tego chociazby tytulu musi on byc porownany do w/w przeze mnie aut, a niestety nie zgodze sie z tym iz porsche jest niewiadomo na jakiej planecie jesli chodzi o wykonczenie czy innowacyjnosc zeby nie mogl byc porownany do audi mercedesa czy bmw wiec dlatego uwazam iz takie porownanie przeze mnie przytoczone ma sens no ale jest to oczywiscie moje zdanie i nikt nie musi sie z nim zgadzac

~wiarus 2008-11-26

co do cayenne zgodze sie w pelni, wchodząc w ten segment Porsche siłą rzeczy zaczeło rywalizować z obecnymi już tam BMW czy Mercem czy jeszcze innymi markami z segmentu premiium. Fakt że powstało na płycie od Touarega nie znaczy przecież ze pod względem wyposażenia i wykonczenia nie jest w pierwszej lidze. Ale wracając do panamery, to tu nie widze jakoś specjalnie zbieżności do wspomnianych przez Ciebie BMW 7 i Mercedesa klasy S, To są najwieksze limuzyny obu marek i z pewnoścą choćby rozmiaramai panamera będzie tu odstawać, co oczywiścue nie zmienia faktu ze z innymi modelami tych marek ale i innych nie będzie musiało sie zmierzyć w walce o klienta.

~??? 2008-11-26

a dlaczego uwazasz iz jest to nieporozumienie to przeciez mercedes klasy s, a nastepnie wczesniej wymienione przeze mnie auta byl i nadal sa wzorem samochodow reprezentacyjnych a ich ceny wcale nie musza sie roznic od ceny tego przyszlego porsche wiec o co Ci chodzi do jakiego samochodu chcesz porownac ten model no skoro tak uwazasz to jedynie do maseratti, to Twoim zdaniem np. cayenne nie mogłbym porownac do mercedesa klasy G albo do bmw x5 bo kierujac sie twoja logika jedynym slusznym samochodem z ktorym moznaby porownac porsche jest lamborghini lm 002 tak???przeciez cayenne jest zbudowany na tej samej płycie podlogowej co vw touareg a ciekawe czy panamera nie bedzie zbudowana na zmodyfikowanej plycie np. phaetona wiec moim zdaniem w tych modelach porsche mozna juz zapomniec o prestizu i innowacyjnych rozwiazaniach ciekawe co byscie mowili gdyby Ferrari zbudowalo samochod w oparciu o podzespoły fiata juz to widze no ale niemieckie auta w naszym kraju zawsze spadna na 4 lapy a krytyka je jakos niespodziewanie omija bo ilu z was uwaza ze np. cayenne jest rewelacyjnym samochodem a ilu pokusi sie o stwierdzenie iz jest to tylko zmodyfikowany vw

~wiarus 2008-11-25

no tak ale porównywać porsche, jakie by ono nie było, do siódemki czy eski to lekkie nieporozumienie

~raiders 2008-11-25

mnie się też średnio podoba ale wyniki sprzedaży mówią coś innego:) i zerwanie z wizerunkiem marki przy tego typie modelu / raczej konserwatywni nabywcy/ mogło by się okazać katastrofalne w skutkach :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich
Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich
Ekipa z Affalterbach zaprezentowała kilka miesięcy temu najnowsza odsłonę Mercedesa Klasy E o nadwoziu sedan. Teraz na warsztat trafia kolejna wersja, przeznaczona dla klientów poszukujących dynamicznego, a zarazem praktycznego wozu.
Odgadnij model Odgadnij model