mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Porsche rezygnuje z modelu 718

Porsche rezygnuje z modelu 718

Zła wiadomość dla fanów Porsche. Szef działu odpowiedzialnego za badania i rozwój nowych modeli urwał właśnie spekulacje na temat nowego modelu.

Porsche rezygnuje z modelu 718
Wolfgang Hatz to człowiek, który w Porsche odpowiada za "być, albo nie być" dla modeli tej marki. Tym razem trafiło na Porsche 718, które jednak nie pojawi sie na rynku, mimo że w ostatnich latach sporo mówiło się o mniejszym bracie Boxstera i Caymana.

Teraz wszelkie wątpliwości zostały wyjaśnione. Mały Boxster nie pojawi się, a projekt został zatrzymany. Co najgorsze, nie podano nawet powodu takiej decyzji. Wygląda na to, że firma zamierza skupić się na bardziej dochodowych modelach, zamiast tworzenia kolejnej niszy.

Nie dalej jak w 2011 roku pojawiły się pierwsze plotki o tym, że Porsche przygotowuje nowoczesną wersję modelu 550, który byłby wyposażony w centralnie umieszczony silnik osadzony w stalowej platformie stworzonej przez Audi. Modelem równoległym  koncernie byłby model R4, o którym również wieść przepadła.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 718
Porsche 718
Cena podstawowa już od: 231 930 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche
Tematy w artykule: Porsche 718

Podobne wiadomości:

Zakaz rejestracji Porsche Cayenne w Szwajcarii

Zakaz rejestracji Porsche Cayenne w...

Aktualności 2017-08-22

Proces produkcji Porsche 918 Spyder: Jak...

auto motor i sport 2015-01-19

Supersamochody to zawsze popis inżynierów i konstruktorów. Jedna grupa w biurach projektuje i obmyśla idee jak by tu zrobić, żeby auto działało perfekcyjnie, a przy tym jeszcze dobrze wyglądało. Druga grupa to ludzie, którzy za pomocą rąk te idee urzeczywistniają. Przyglądamy się tym drugim. Zobaczcie jak wygląda produkcja Porsche 918 Spyder od kuchni.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ferrari FXX-K Evo - jeszcze bardziej ekstremalne
Ferrari FXX-K Evo - jeszcze bardziej ekstremalne
W trakcie imprezy Finale Mondiali na torze w Mugello Ferrari zaprezentowało nową wersję wyczynowego FXX-K - odmianę Evo.