mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Porsche zerwie z tradycją?

Porsche zerwie z tradycją?

Niewykluczone, że nowa seria ultra-sportowego Porsche 911 GT3 RS będzie napędzana silnikami z turbodoładowaniem. Do tej pory Niemcy montowali pod maskę wolnossące motory 3,8 l. o mocy 444 KM.

Porsche zerwie z tradycją?
Nowa generacja 911 GT3, na której bazuje bardziej podrasowana seria 991 GT3 RS od początku debiutu borykała się z pożarami w komorze rzędowej szóstki o pojemności 3.8 l. i mocy 468 KM. Inżynierowie z Zuffenhausen mają obawy, że w przypadku nowego GT3 RS bezpiecznie podniesienie mocy wolnossącej jednostki może być trudniejsze niż wstępnie sądzono.

Stąd pojawiły się rozważania na temat adaptacji silnika wspieranego przez turbosprężarkę. W ten sposób udałoby się uniknąć skomplikowanych prób wygenerowania potrzebnej mocy. Jednocześnie Porsche wpisałoby się w ogólnoświatowy trend montowania silników turbo w segmencie super-samochodów.

Podobne wiadomości:

Nowe Porsche Cayenne zadebiutowało przed premierą

Nowe Porsche Cayenne zadebiutowało przed...

Aktualności 2017-08-29

Porsche 911 Turbo S: Kompletny chuligan

auto motor i sport 2014-04-22

Kosztuje blisko milion złotych, a mimo to jest autem niedrogim. Porsche 911 Turbo S, czyli najwyższa forma Carrery do użytku na zwykłych drogach.  

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek? Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek?