mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Słabe zainteresowanie V8 i skrzynią manualną w R8

Słabe zainteresowanie V8 i skrzynią manualną w R8

Szef oddziału quattro zdradził niedawno, dlaczego z drugiej generacji Audi R8 znika silnik V8 i manualna skrzynia biegów.

Słabe zainteresowanie V8 i skrzynią manualną w R8

Podczas targów motoryzacyjnych w Genewie Heinz Hollerweger ujawnił, że zainteresowanie silnikami V8 w dotychczasowej wersji Audi R8 było tak niewielkie, że producent zdecydował się wycofać taki wariant. Klienci w większości decydowali się na jednostkę V10.

Z tego samego powodu wycofano manualną skrzynię biegów w modelu R8. Siedmiobiegowa skrzynia dwusprzegłowa pozwala na szybsze przyspieszanie.

Silnik V10 nie będzie jedyną opcją dostępną w nowym R8. Producent zamierza wprowadzić na rynek model zasilany silnikiem V6 oraz wersję TDI. Najpierw jednak pojawi sę model e-tron, wyposażony w silnik elektryczny.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi R8
Audi R8
Cena podstawowa już od: 812 300 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi R8 Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi R8

Podobne wiadomości:

Nowe Audi A8 - limuzyna przyszłości

Nowe Audi A8 - limuzyna przyszłości

Premiery 2017-07-13

Ceny Audi TT Roadster w Polsce

auto motor i sport 2015-02-11

Audi TT Roadster trzeciej generacji wchodzi na Polski rynek. Do wyboru są dwa silniki czterocylindrowe, diesel i benzyna. Można wybierać pomiędzy skrzynią manualną a automatyczną.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.