mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Sportowa "siódemka"

Sportowa "siódemka"

Bawarski koncern już od długiego czasu ociąga się z wprowadzeniem na rynek najmocniejszej "siódemki". Konkurencja w postaci Mercedesa S63 AMG i Audi S8 już od dawna jest dostępna na rynku. Może już za kilka miesięcy ujrzymy na drogach BMW M7?

Sportowa

Jedyna wersja sportowej "siódemki" jaka była sprzedawana do tej pory była przygotowywana poza koncernem przez firmę Alpina. Przyszedł jednak czas aby nadworna firma tuningowa wprowadziła na rynek topową limuzynę koncernu w sportowej odsłonie.

Do pierwszych zdjęć szpiegowskich dotarł magazyn worldcarfans.com, który na zdjęciach prezentuje lekko zamaskowany samochód. W aucie został zmieniony zderzak, stylizowanie równie agresywnie co w modelu M3. Powiększyły się wloty powietrza, a całość osadzono na dużych sportowych oponach, pod którymi ukrywa się układ hamulcowy przygotowany na najcięższą prace.

BMW M7 będzie bezpośrednim konkurentem dla takich aut jak Mercedes S63/S65 AMG, Audi S8 czy nadchodzący Jaguar XJR.W tej chwili najmocniejsza wersja limuzyny BMW to 760i, która została wyposażona w silnik V12 o pojemności sześciu litrów. Jego moc maksymalna to 544, a moment o wartości 750Nm jest rozwijany w zakresie 1.500-5.000 obr./min.

Można więc liczyć na to, że wersja przygotowana przez dział M Motorsport będzie dysonować pokaźniejszym arsenałem mocy, stając się najmocniejszym autem w stawce.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

BMW Seria 7
BMW Seria 7
Cena podstawowa już od: 400 400 PLN brutto
Dostępne nadwozia: sedan-4dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o BMW Seria 7 Wszystko o BMW
Tematy w artykule: BMW silniki BMW BMW Seria 7

Podobne wiadomości:

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

Aktualności 2016-11-18

BMW M2 od Hamanna

BMW M2 od Hamanna

Samochody luksusowe 2016-11-15

Komentuj:

~wld 2009-06-05

obojetnie jak stuninguja, to i tak bedzie brzydkie.

~bugatti 2009-06-03

850NM bym stawiał w wersji 650konnej o ile się pojawi

aaa 2009-06-03

>sdf takie auta nie robi się po to, żeby nimi pobijać rekordy prędkości, ale żeby pokazać możliwości firmy. Takie M7 sprzedaje potem zwykłe 320d I o co chodzi z tymi autostradami w Niemczech? Jeździ się bardzo dobrze, ruch jest spory, ale przecież nie tylko w godzinach szczytu są czynne ;) Ja nie mam problemów z osiągnięciem prędkości maksymalnej mojego auta i jazdą z nią przed dłuższy czas?

~sdf 2009-06-03

Co zasadniczo nie będzie miało żadnego znaczenia, bo nie dość że prawie nikt tego auta nie kupi, to nawet jak już ktoś kupi, to nie będzie miał gdzie przekroczyć 250km/h. Już nawet niemieckie autostrady na to pozwalają.... Audi wycofuje się z S8 uzasadniając, że produkcja takich aut jest bezsensowna. Są tańsze metody reklamy w magazynach motoryzacyjnych niż konstruowanie nowego modelu dla nikogo.

aaa 2009-06-03

No dobra, 760 V12 ma 544 konie i 750Nm. Silnik M z X5 ma 555 koni i 650Nm. Bardzo mnie ciekawi czy w M7 znajdzie się V12 turbo czy V8 turbo. Jak V8 to będzie walka z S63AMG, jak V12 to z S65.... wtedy można obstawiać okolice 650 koni i pewnie z 900Nm....

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport