|
||
Spyker C8 Aileron z turbodoładowaniem
2012-08-10
źródło:
worldcarfans.com
mojeauto.pl
Spyker C8 Aileron to samochód, który swoim urokiem zachwyca od 2008 roku, kiedy to po raz pierwszy został zaprezentowany na targach w Genewie. Jednak jego nasłabszym elementem jest silnik. To ma się zmienić. ![]() Pod maska C8 Aileron pracuje silnik V8 o pojemności 4.2 litra, zapożyczony z Audi. Jednostka generuje moc 400 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 480 Nm. To jednak za mało i producent szuka nowego serca dla tego modelu.
W jednym z wywiadów przedstawiciel Spykera zdradził, że firma planuje wyposażyć C8 Aileron w silnik turbodoładowany. Pierwotnie plany zakładały skorzystanie z doładowanej jednostki V8 o pojemności 6.2 litra, która pracuje w Cadillacu CTS-V. Po tym jak Spyker wraz z Saabem wytoczyły proces General Motors możliwość skorzystania z jednostki V8 Cadillaca to już przeszłość. Spyker wraz z Saabem wytoczył proces GM o działanie na szkodę szwedzkiej marki i przyczynienie się do bankructwa Saaba. Obie firmy oczekują odszkodowania od amerykańskiego koncernu w wysokości 3 miliardów dolarów.
Tematy w artykule:
Spyker
Spyker Aileron Spyder
Podobne wiadomości:Właściciel szwedzkiej marki przed widmem...Aktualności 2014-08-13 Szok i niedowierzanie - to dwa pierwsze odczucia, które pojawiły się po dotarciu do nas najnowszych wieści ze Szwecji. National Electric Vehicle of Sweeden jest bliskie bankructwa! Spyker C8 Preliator - światełko w tuneluSamochody luksusowe 2016-03-02 Spyker to marka z tradycjami. Ale kilka lat temu przez długi marka ta niemal przestała isnieć. Teraz za sprawą wyjątkowego C8 Preliator ten holenderski producent chce powstać z kolan. Komentuj:
~dawid
2013-04-06
Uszkodzona turbosprężarka to kłopotliwa kwestia. Dość często zdarza się w autach używanych o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale znane są przypadki awarii turbosprężarek również w prawie nowych autach jeszcze na gwarancji. Duży wpływ na żywotność turbosprężarki ma sposób obchodzenia się z autem i dbałość o jego stan techniczny. Większość poruszających się po naszych drogach aut z turbodoładowanymi silnikami to samochody z silnikami diesla, ale sposób obchodzenia się z benzyniakami i objawy usterek są bardzo zbliżone.Dużo informacji jest na [url=http://www.turboforum.pl]turbosprężarki uszkodzone[/url] Turbosprężarka w uproszczeniu składa się z części gorącej, czyli turbiny napędzanej energią wyrzucanych z silnika spalin i z części zimnej, czyli sprężarki budującej ciśnienie powietrza w układzie dolotowym. Obie części są ze sobą połączone a wirniki turbiny i sprężarki osadzone są na jednej osi. Oś ta jest wraz z wirnikami bardzo dokładnie wyważona przez producenta, aby sprostać ogromnym prędkością obrotowym. Oś jest również precyzyjnie osadzona na łożyskach smarowanych olejem silnikowym. |
Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:
Dodaj swój komentarz +