mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Spyker C8 Aileron z turbodoładowaniem

Spyker C8 Aileron z turbodoładowaniem

Spyker C8 Aileron to samochód, który swoim urokiem zachwyca od 2008 roku, kiedy to po raz pierwszy został zaprezentowany na targach w Genewie. Jednak jego nasłabszym elementem jest silnik. To ma się zmienić.

Spyker C8 Aileron z turbodoładowaniem
Pod maska C8 Aileron pracuje silnik V8 o pojemności 4.2 litra, zapożyczony z Audi. Jednostka generuje moc 400 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 480 Nm. To jednak za mało i producent szuka nowego serca dla tego modelu.

W jednym z wywiadów przedstawiciel Spykera zdradził, że firma planuje wyposażyć C8 Aileron w silnik turbodoładowany. Pierwotnie plany zakładały skorzystanie z doładowanej jednostki V8 o pojemności 6.2 litra, która pracuje w Cadillacu CTS-V. Po tym jak Spyker wraz z Saabem wytoczyły proces General Motors możliwość skorzystania z jednostki V8 Cadillaca to już przeszłość.

Spyker wraz z Saabem wytoczył proces GM o działanie na szkodę szwedzkiej marki i przyczynienie się do bankructwa Saaba. Obie firmy oczekują odszkodowania od amerykańskiego koncernu w wysokości 3 miliardów dolarów.
Tematy w artykule: Spyker Spyker Aileron Spyder

Podobne wiadomości:

Spyker C8 Preliator - światełko w tunelu

Spyker C8 Preliator - światełko w tunelu

Samochody luksusowe 2016-03-02

Czy Spyker zmartwychwstanie?

Czy Spyker zmartwychwstanie?

Aktualności 2015-01-30

Komentuj:

~dawid 2013-04-06

Uszkodzona turbosprężarka to kłopotliwa kwestia. Dość często zdarza się w autach używanych o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale znane są przypadki awarii turbosprężarek również w prawie nowych autach jeszcze na gwarancji. Duży wpływ na żywotność turbosprężarki ma sposób obchodzenia się z autem i dbałość o jego stan techniczny. Większość poruszających się po naszych drogach aut z turbodoładowanymi silnikami to samochody z silnikami diesla, ale sposób obchodzenia się z benzyniakami i objawy usterek są bardzo zbliżone.Dużo informacji jest na [url=http://www.turboforum.pl]turbosprężarki uszkodzone[/url] Turbosprężarka w uproszczeniu składa się z części gorącej, czyli turbiny napędzanej energią wyrzucanych z silnika spalin i z części zimnej, czyli sprężarki budującej ciśnienie powietrza w układzie dolotowym. Obie części są ze sobą połączone a wirniki turbiny i sprężarki osadzone są na jednej osi. Oś ta jest wraz z wirnikami bardzo dokładnie wyważona przez producenta, aby sprostać ogromnym prędkością obrotowym. Oś jest również precyzyjnie osadzona na łożyskach smarowanych olejem silnikowym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport