Szybsze 599 GTO

599 GTO, obecnie najdroższy model w ofercie Ferrari, doczekał się zewnętrznego tuningu. Firma Novitec Rosso przyjechała do Genewy 888 konną wersją auta. Miło z ich strony.

Szybsze 599 GTO
Ferrari 599 GTO Bi-Kompressor, jak sama nazwa wskazuje, dostało dwie turbosprężarki, dzięki którym moc z 670 koni skoczyła aż do 888. Moment obrotowy zwiększył się w maksymalnym jego wymiarze do poziomu 860 niutonometrów (poprzedno 620 Nm). Mimo tych różnic, nie zauważymy większych zmian w osiągach: przyspieszene do 100 km/h jest krótsze o 0,15 sekundy (3,2 s), a prędkość maksymalna to teraz 340 km/h.

Innymi zmienionymi w stosunku do fabrycznej wersji elementami są np. sportowe amortyzatory (co pewnie brzmi trochę śmiesznie w odniesieniu do 599 GTO - wcześniej ich nie miał?) oraz ultralekkie felgi, które, zdaniem Noviteca, są jednymi z najlżejszych w swojej klasie.

W kwestii stylistyki żadnych strasznych różnic nie można tu zauważyć. Auto na Genewę polakierowane było na srebrny kolor z żółtym paskiem, tnącym maskę na pół, oraz białym kółkami na drzwiach jako odniesienie do klasycznego Ferrari 250 GTO, które wygrało Tour de France w 1964 roku.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari targi Genewa Novitec Ferrari 599 GTO

Podobne wiadomości:

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Ferrari stawia na hybrydy

Ferrari stawia na hybrydy

Samochody luksusowe 2016-11-08

Komentuj:

~koenigsegg 2011-03-03

Kompresor i turbosprężarka to nie to samo.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport