Szybsze 599 GTO

599 GTO, obecnie najdroższy model w ofercie Ferrari, doczekał się zewnętrznego tuningu. Firma Novitec Rosso przyjechała do Genewy 888 konną wersją auta. Miło z ich strony.

Szybsze 599 GTO
Ferrari 599 GTO Bi-Kompressor, jak sama nazwa wskazuje, dostało dwie turbosprężarki, dzięki którym moc z 670 koni skoczyła aż do 888. Moment obrotowy zwiększył się w maksymalnym jego wymiarze do poziomu 860 niutonometrów (poprzedno 620 Nm). Mimo tych różnic, nie zauważymy większych zmian w osiągach: przyspieszene do 100 km/h jest krótsze o 0,15 sekundy (3,2 s), a prędkość maksymalna to teraz 340 km/h.

Innymi zmienionymi w stosunku do fabrycznej wersji elementami są np. sportowe amortyzatory (co pewnie brzmi trochę śmiesznie w odniesieniu do 599 GTO - wcześniej ich nie miał?) oraz ultralekkie felgi, które, zdaniem Noviteca, są jednymi z najlżejszych w swojej klasie.

W kwestii stylistyki żadnych strasznych różnic nie można tu zauważyć. Auto na Genewę polakierowane było na srebrny kolor z żółtym paskiem, tnącym maskę na pół, oraz białym kółkami na drzwiach jako odniesienie do klasycznego Ferrari 250 GTO, które wygrało Tour de France w 1964 roku.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari targi Genewa Novitec Ferrari 599 GTO

Podobne wiadomości:

Ferrari Erica Claptona na sprzedaż

Ferrari Erica Claptona na sprzedaż

Samochody luksusowe 2017-01-20

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Komentuj:

~koenigsegg 2011-03-03

Kompresor i turbosprężarka to nie to samo.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Sportowy Toyota Yaris na horyzoncie
Sportowy Toyota Yaris na horyzoncie
Japoński producent przedstawił szkic Yarisa, który jest zapowiedzią sportowej wersji tego modelu. Na rynku samochód będzie konkurentem m.in. Forda Fiesty ST.