Szybsze 599 GTO

599 GTO, obecnie najdroższy model w ofercie Ferrari, doczekał się zewnętrznego tuningu. Firma Novitec Rosso przyjechała do Genewy 888 konną wersją auta. Miło z ich strony.

Szybsze 599 GTO
Ferrari 599 GTO Bi-Kompressor, jak sama nazwa wskazuje, dostało dwie turbosprężarki, dzięki którym moc z 670 koni skoczyła aż do 888. Moment obrotowy zwiększył się w maksymalnym jego wymiarze do poziomu 860 niutonometrów (poprzedno 620 Nm). Mimo tych różnic, nie zauważymy większych zmian w osiągach: przyspieszene do 100 km/h jest krótsze o 0,15 sekundy (3,2 s), a prędkość maksymalna to teraz 340 km/h.

Innymi zmienionymi w stosunku do fabrycznej wersji elementami są np. sportowe amortyzatory (co pewnie brzmi trochę śmiesznie w odniesieniu do 599 GTO - wcześniej ich nie miał?) oraz ultralekkie felgi, które, zdaniem Noviteca, są jednymi z najlżejszych w swojej klasie.

W kwestii stylistyki żadnych strasznych różnic nie można tu zauważyć. Auto na Genewę polakierowane było na srebrny kolor z żółtym paskiem, tnącym maskę na pół, oraz białym kółkami na drzwiach jako odniesienie do klasycznego Ferrari 250 GTO, które wygrało Tour de France w 1964 roku.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari targi Genewa Novitec Ferrari 599 GTO

Podobne wiadomości:

70. urodziny marki Ferrari

70. urodziny marki Ferrari

Samochody luksusowe 2017-03-13

W 2017 roku mija 70 lat od momentu, kiedy Enzo Ferrari zbudował swój pierwszy drogowy samochód. 

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Aktualności 2017-08-30

Komentuj:

~koenigsegg 2011-03-03

Kompresor i turbosprężarka to nie to samo.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.