mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Volkswagen Phateon czeka na swoją kolej

Volkswagen Phateon czeka na swoją kolej

Podczas takich imprez jak targi motoryzacyjne można podziwiać nowe modele, ale też podsłuchać co w trawie piszczy. Ludzie dopytują i uzyskują ciekawych informacji. Wychodzi na to, że Volkswagen potwierdza prace nad nowym Phaetonem.

Volkswagen Phateon czeka na swoją kolej
Wątpliwości w sprawie przyszłości nowego Phaetona rozwiał podczas targów w Genewie Heinz-Jakob Neusser szef rozwoju w koncernie z Wolfsburga. "Następny Phaeton będzie bardzo luksusowym liderem w swojej klasie. Wykorzystamy całą technologię wszystkich marek koncernu. To obecnie bardzo atrakcyjny business case", zapowiedział Neusser podczas targów w Genewie.


Ze słów Neussera można wyczytać, że nadchodząca generacja Phaetona zostanie stworzona na płycie podłogowej MLB, która obecnie jest w fazie konstruowania. Auto może pojawić się również w wersji hybrydowej plug-in, a nawet EV. Neusser zapowiedział, że technologia idzie tak szybko do przodu, że akumulatory będą pozwalały na zasięg, który będzie bardzo sensowny w przypadku auta klasy Phaetona.

Podobne wiadomości:

Volkswagen T-Roc - nowy crossover w rodzinie

Volkswagen T-Roc - nowy crossover w rodzinie

Aktualności 2017-08-29

Volkswagen Golf Sportsvan odświeżony

Volkswagen Golf Sportsvan odświeżony

Aktualności 2017-08-23

Komentuj:

~jj72 2014-03-13

Tylko tak jak w poprzednim modelu - kto kupi drogie auto skoro w podobnej cenie dostanie z dużo lepszym prestiżem Audi??? chyba tylko naiwny co nie wie dokładnie co znaczy VolksWagen.. ;)))) Auto dla ludu :)))

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek? Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek?