mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Volvo rządzi w segmencie premium

Volvo rządzi w segmencie premium

Nie samochody luksusowych marek zza naszej zachodniej granicy, czy też te pochodzące z Japonii, a Volvo okazuje się najchętniej kupowaną marką z segmentu premium nad Wisłą.

Volvo rządzi w segmencie premium
Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo Auto Polska w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało 2.762 egzemplarzy nowych samochodów.  Pozwoliło to na zajęcie Volvo pierwszego miejsca w segmencie premium, w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, w pierwszych siedmiu miesiącach 2010. Od stycznia do lipca 2010 zarejestrowano 2.762 sztuki nowych samochodów skandynawskiej marki. Oznacza to 26% udział marki Volvo w segmencie Premium.  

W  porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o prawie 8%.

- Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Dzięki temu zajęliśmy, od stycznia do lipca 2010, pierwsze miejsce w segmencie premium – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska. - Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie premium na poziomie 25 proc. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 roku, ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60.  

Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz stale utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50.

Podobne wiadomości:

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Aktualności 2016-11-21

Autonomiczna ciężarówka i 50 tys. puszek Budweisera

Autonomiczna ciężarówka i 50 tys. puszek...

Ciężarówki i Autobusy 2016-10-27

Komentuj:

kosmoss 2010-10-28

A ja bym powiedział , że właśnie dojrzałość, do inwestowania w dobre, bezpieczne samochody, takie jak wspomniany S60.

~Artur 2010-09-24

Dowód na niedojrzałość polskiego rynku

kosmoss 2010-08-26

Przede wszystkim dobre samochody (patrz: C30) , to jest zawsze klucz producentów do takiej sprzedaży.

~gien 2010-08-19

hmmmm troche zaskakujace wyniki tak na pierwszy rzut oka, ale po chwilowym zastanowieniu... to nie ma sie co dziwic

~Jules 2010-08-19

poza oryginalnym desigem i bezpieczeństwem napewno unikalna obsługa oraz podejście do klienta przyczyniła się do takiego wyniku

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport