mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Volvo rządzi w segmencie premium

Volvo rządzi w segmencie premium

Nie samochody luksusowych marek zza naszej zachodniej granicy, czy też te pochodzące z Japonii, a Volvo okazuje się najchętniej kupowaną marką z segmentu premium nad Wisłą.

Volvo rządzi w segmencie premium
Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo Auto Polska w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało 2.762 egzemplarzy nowych samochodów.  Pozwoliło to na zajęcie Volvo pierwszego miejsca w segmencie premium, w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, w pierwszych siedmiu miesiącach 2010. Od stycznia do lipca 2010 zarejestrowano 2.762 sztuki nowych samochodów skandynawskiej marki. Oznacza to 26% udział marki Volvo w segmencie Premium.  

W  porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o prawie 8%.

- Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Dzięki temu zajęliśmy, od stycznia do lipca 2010, pierwsze miejsce w segmencie premium – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska. - Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie premium na poziomie 25 proc. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 roku, ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60.  

Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz stale utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50.

Podobne wiadomości:

Volvo XC60 - pierwsze teasery

Volvo XC60 - pierwsze teasery

Aktualności 2017-02-28

Crossover – charakterna krzyżówka dla wymagających

Crossover – charakterna krzyżówka dla...

Artykuł sponsorowany 2017-02-02

Komentuj:

kosmoss 2010-10-28

A ja bym powiedział , że właśnie dojrzałość, do inwestowania w dobre, bezpieczne samochody, takie jak wspomniany S60.

~Artur 2010-09-24

Dowód na niedojrzałość polskiego rynku

kosmoss 2010-08-26

Przede wszystkim dobre samochody (patrz: C30) , to jest zawsze klucz producentów do takiej sprzedaży.

~gien 2010-08-19

hmmmm troche zaskakujace wyniki tak na pierwszy rzut oka, ale po chwilowym zastanowieniu... to nie ma sie co dziwic

~Jules 2010-08-19

poza oryginalnym desigem i bezpieczeństwem napewno unikalna obsługa oraz podejście do klienta przyczyniła się do takiego wyniku

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczny samochód służbowy
Bezpieczny samochód służbowy
Organizacja WHO szacuje, że 30 proc. wypadków drogowych ma związek z pracą. Europejskie statystyki pokazują, że w transporcie ginie najwięcej pracowników. Dlatego firmy muszą mocniej angażować się w poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.