mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Więcej mocy, mniej paliwa

Więcej mocy, mniej paliwa

O 21% więcej mocy, o 11% więcej momentu, zużycie benzyny mniejsze o 0,7 l/100km. Takie wartości charakteryzują nowo opracowany silnik V6, a już od 2005 dostępny będzie specjalny pakiet sportowy.

Więcej mocy, mniej paliwa

 Takie parametry mają zapewnić sedanowi E 350 przyspieszenie od 0-100km/h w czasie 6,9s., co o prawie sekundę poprawia wynik zastępowanego silnika E 320. Kombi będzie szybsze o 1,4s. – tylko 7,1s. do 100km/h. W obu wariantach nadwoziowych, komputer przystopuje kierowcę srebrnej gwiazdy dopiero przy 250km/h, a wszystko przy średnim zużyciu benzyny 9,7 lub 9,9 litra na 100km, dla sedana i kombi. 

Nie bez znaczenia dla tych osiągów i obniżenia konsumpcji jest zastosowanie jako wyposażenie seryjne siedmiobiegowej skrzyni 7G-TRONIC. Jej użycie umożliwia optymalne wykorzystanie możliwości silnika, a poprzez inteligentne dopasowanie się do stylu jazdy kierowcy i sytuacji na drodze, zapewnia obniża apetyt nowych Mercedesów. Dla preferujących mniej nowatorskie rozwiązania, firma oferuje połączenie silnika E 350 z 5-biegowym automatem i napędem na 4 koła 4MATIC. 

Dla klientów zapatrzonych w wersję AMG E 55, Mercedes przygotował specjalny pakiet sportowy. Z początkiem marca 2005 roku, wszystkie benzynowe modele E (z wyjątkiem E 240), będą mogły zostać wyposażone w 18-calowe felgi aluminiowe obute w agresywne opony (245/40 R 18 przód i 265/35 R18 tył). Wygląd zewnętrzny uzupełni polerowany wydech, srebrne zaciski tarcz hamulcowych (perforowanych na przedniej osi) oraz zderzaki i progi z wersji AVANTGARDE. We wnętrzu zagości kierownica z łopatkami zmiany biegów w kolumnie, metalowe pedały, antypoślizgowa podpórka lewej nogi i skórzane fotele, stylistycznie odpowiadające wystrojowi deski rozdzielczej. Całość na usztywnionym, zawieszeniu i z bardziej bezpośrednim układem kierowniczym.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ostatnie szlify Porsche 911 przed premierą
Ostatnie szlify Porsche 911 przed premierą
Ósma generacja kultowego Porsche 911 nadchodzi wielkimi krokami. Trwają właśnie ostatnie testy przed oficjalną prezentacją auta.