mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Z taksówki w wyścigówkę

Z taksówki w wyścigówkę

Nowa generacja Mercedesa Klasy E to kontynuacja tego co najlepsze w tym modelu, czyli komfortu, prestiżu i jakości. Jednak firma Lorinser stwierdziła, że należy dodać do tego także "szybkość".

Z taksówki w wyścigówkę

To pierwsze wieści na temat samochodu, a mówiąc dokładniej pierwsze zdjęcia. Widać po nich, że inżynierowie i styliści dwoili się i troili by stworzyć coś lepszego niż zrobiło AMG. Efekt można ocenić samemu.

W aucie zostały zmienione zderzaki na bardziej agresywne z dodatkowymi wlotami powietrza. Z tyłu natomiast pojawił się dyskretny spojler, odznaczający się czarnym kolorem oraz zintegrowany dyfuzor. Auto poszerzyło się optycznie przez nakładki na progi  oraz potężne koła.

Pod maską można się spodziewać silnika z wersji E500, który został poddany mechanicznym zmianom. Lorinser zmienił wydech oraz elektronikę silnika. V8-ka o pojemności 5,5 litra generuje 435 koni mechanicznych oraz 570Nm momentu obrotowego.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa E
Mercedes Klasa E
Cena podstawowa już od: 185 200 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla...

Premiery 2017-02-02

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.