mojeauto.pl > motogazeta > Technika > 820 koni dzięki turbo

820 koni dzięki turbo

Amerykańska firma South Side Performance znana przede wszystkim z dokonań tuningowych stworzyła specjalny zestaw, który podnosi niebagatelną już moc Nissana GT-R. Według zapewnień po zamontowaniu zestawu, pod maską japońskiego auta pojawi się 820 koni mechanicznych.

820 koni dzięki turbo

Wszystko zostało dopracowane o tego stopnia, iż nie są konieczne żadne poważniejsze przeróbki żeby zainstalować dodatkowy pakiet mocy. Według zapewnień producenta po instalacji zestawu samochód będzie przyspieszał do setki szybciej niż w przeciągu 3,2 sekundy. Prawdopodobnie będzie mu to zajmować czas między Bugatti Veyronem, a Hennesssey Venomem 800TT (czasy odpowiednio - 2,9 oraz 2,4 sekundy).

W skład zestawu South Side Performance wchodzą turbosprężarki Garretta chłodzone cieczą, ulepszony rozrusznik oraz nowe koło kompresora i turbiny. Wybór padł na turbosprężarki ponieważ mogą one dostarczyć dużo mocy, nawet przy niskich obrotach.

Zainteresowani tym nietypowym zestawem podnoszącym moc już szybkiego samochodu do niesamowitych wartości powinni zaopatrzyć się w zestaw South Side Performance GTR820RR. Jego cena to w przeliczeniu przeszło 18 tysięcy złotych.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Nissan GT-R
Nissan GT-R
Cena podstawowa już od: 499 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Nissan GT-R Wszystko o Nissan
Tematy w artykule: Nissan Nissan GT-R

Podobne wiadomości:

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Nissan Navara - EnGuard Concept do ratowania życia

Nissan Navara - EnGuard Concept do ratowania...

Premiery 2016-09-23

Komentuj:

~aaa 2009-01-20

Ciekaw jestem co ze skrzynią biegów która już przy seryjnych 530 koniach (tak, 530 seryjnych, bo tyle zamiast 480 wychodzi na hamowni) nie daje rady? Co do reszty newsa to proszę, ale bardzo proszę. Bo potem powstają mity. Tłumaczcie uważniej. Tekst w oryginale: "South Side Performance uses Garrett ball bearing water cooled turbo chargers, an upgraded actuator, high pressure aluminum compressor wheel, and new turbine wheel." po pierwsze ACTUATOR to w tym przypadku nie jest rozrusznik!!! Jest to element związany bardziej z Wastegate'm niż uruchamianiem silnika ;) Po drugie wycinając słowo Garrett z tłumaczenia tego zdania "...claims their choice in turbo is because of the large amount of power Garrett turbos produce, even at low RPMs" wychodzi na to, że GT-R nie miał turbin, a oni je zamontowali i uzyskali większą moc, co oczywiście jest nie prawdą, bo chodzi o wybór turbin Gerrett'a, a nie turbin jako takich. No i raczej bym napisał zamiast "nowe koło kompresora i turbiny", nowy wirnik sprężarki i turbiny, bo choć w angielskim stosuje się "compressor wheel" to polskiej nomenklaturze odpowiedni będzie "wirnik sprężarki". I na koniec oryginalna wersja zakończenia, bo jest ciekawsza ;)))))) cytuje: "Anybody looking to race for pink slips and evade police chases would want to get the South Side Performance GTR820RR Turbo Upgrade Kit. Anybody else might find that kind of power to be unnecessary"

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport