mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Aluminiowe V6 w Mustangu

Aluminiowe V6 w Mustangu

Pod maskę dzikiego konia spod znaku niebieskiego owalu trafi nowa jednostka. Jest to V6 wykonane w całości z aluminium. Tak więc nie dość, że lżejsza, to jeszcze mocniejsza i oszczędniejsza.

Aluminiowe V6 w Mustangu

Pod maskę dzikiego konia spod znaku niebieskiego owalu trafi nowa jednostka. Jest to V6 wykonane w całości z aluminium. Tak więc nie dość, że lżejsza, to jeszcze mocniejsza i oszczędniejsza.

Ford Mustang w podstawowej wersji będzie zasilany silnikiem V6 Duratec o pojemności 3,7 litra. 24-zaworowa jednostka generuje moc 305 koni mechanicznych oraz maksymalny moment obrotowy o wartości 515Nm. To dość duży wzrost w stosunku do jednostki, która jest montowana w aktualnie sprzedawanym modelu. Czterolitrowy silnik generował jedynie 210 koni mocy.

Pozostaje pytanie, czego spodziewać się po nadchodzącym Mustangu GT. Nowa jednostka montowana w standardowej wersji jest nieznacznie słabsza w porównaniu z wersją GT.

Jednostka będzie współpracować z sześciostopniową przekładnią manualną oraz automatem wyposażonym w system hill-assist. Średnie spalanie w mieście ma wynosić 15,7l/100km, natomiast poza miastem będzie oscylować w okolicach 10l/100km.

Prócz silnika w nowym Mustangu poprawiono zawieszenie oraz układ kierowniczy. W standardzie będzie montowany dyferencjał o ograniczonym poślizgu.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford Mustang
Ford Mustang
Cena podstawowa już od: 162 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ford Mustang Wszystko o Ford
Tematy w artykule: Ford Ford Mustang

Podobne wiadomości:

Ford GT - oficjalne dane techniczne

Ford GT - oficjalne dane techniczne

Aktualności 2017-01-27

Ford Mustang, Volvo S90 i V90 - testy Euro NCAP

Ford Mustang, Volvo S90 i V90 - testy Euro...

Aktualności 2017-01-26

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.