mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Giulietta z dwusprzęgłową przekładnią

Giulietta z dwusprzęgłową przekładnią

Od tego tygodnia w salonach Alfa Romeo w Polsce klienci mogą już zamawiać nową wersję Alfy Romeo Giulietta wyposażoną w automatyczną skrzynię biegów z podwójnym suchym sprzęgłem "Alfa TCT".

Giulietta z dwusprzęgłową przekładnią
Ta innowacyjna skrzynia biegów powstała nie tylko po to, by zadowolić Klientów preferujących przekładnie automatyczne, ale aby stać się punktem odniesienia w swojej klasie, łącząc wysokie osiągi i błyskawiczne zmiany przełożeń z najniższym poziomem emisji spalin i zużycia paliwa w kategorii silników benzynowych i diesla.

Po udanym debiucie w Alfie Romeo MiTo, Giulietta to drugi model tej marki, w którym skrzynia biegów "Alfa TCT" jest dostępna z silnikiem 1.4 MultiAir o mocy 170 KM oraz 2.0 JTDM-2 również o mocy 170 KM. Cena Giulietty ze skrzynią biegów „Alfa TCT" w wersji Progression z 1,4-litrowym silnikiem wynosi 84.900 zł.

Przekładnię "Alfa TCT" obsługuje się za pomocą dźwigni, poruszanej precyzyjnymi i ergonomicznymi ruchami, która może być połączona z "łopatkami" umieszczonymi pod  kierownicą. Automatyczna skrzynia biegów z nowoczesnym podwójnym suchym sprzęgłem oferuje wiele korzyści w stosunku do klasycznych automatycznych skrzyń biegów, dostępnych aktualnie w sprzedaży, gwarantując jednocześnie świetne parametry, zarówno w zakresie osiągów, poziomu emisji spalin oraz zużycia paliwa.

Giulietta z dwusprzęgłową przekładnią wyposażona w silnik 1.4 TB MultiAir o mocy 170 KM maksymalnie rozpędza się do 218 km/h, a sprint 0-100 km/h wynosi 7,7 sekundy. Pomimo tak rewelacyjnych osiągów poziom emisji spalin i zużycia paliwa jest wyjątkowo niski - 5,2 l/100 km w cyklu mieszanym, CO2 na poziomie 121 g/km. Dzięki tym wartościom Giulietta jest najbardziej ekologicznym i oszczędnym samochodem na rynku w tym segmencie, nawet w porównaniu z wersjami oferowanymi przez konkurencję, wyposażonymi w manualną skrzynię biegów, posiadającymi znacznie niższą moc i osiągi.

Automatyczna skrzynia biegów "Alfa TCT" montowana jest  także z turbodoładowanym silnikiem diesla 2,0 JTD o mocy 170 KM. Również w tym przypadku, w stosunku do tej samej wersji wyposażonej w manualną skrzynię biegów, połączenie tego nowoczesnego silnika MultiJet drugiej generacji z przekładnią automatyczną Alfa TCT przyczynia się do poprawy osiągów Giulietty oraz obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2. Przyspieszenie 0-100 km/h spada z 8,0 sekundy do 7,9 sekundy, zużycie paliwa (w cyklu mieszanym) spada z 4,7 l/100 km do 4,5 l/100 km, natomiast poziom emisji CO2 osiąga rekordowo niską wartość wśród silników w tej kategorii i wynosi 119 g/km (124 g/km z manualną skrzynią biegów).

Ceny Alfa Romeo Giulietta z przekładnią "Alfa TCT":
Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir 16v 170 KM S&S TCT Progression - 84.900 zł
Alfa Giulietta 2.0 JTDM 16v 170 KM S&S TCT Progression - 96.900 zł
Alfa Giulietta 1.4 TB  MultiAir 16v 170 KM S&S TCT Distinctive - 91.900 zł
Alfa Giulietta 2.0 JTDM 16v 170 KM S&S TCT Distinctive - 103.900 zł

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Giulietta
Cena podstawowa już od: 75 800 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Alfa Rome Stelvio Quadrifoglio - drżyjcie śmiertelnicy

Alfa Rome Stelvio Quadrifoglio - drżyjcie...

Premiery 2016-11-16

Alfa Romeo Giulia w wersji kombi

Alfa Romeo Giulia w wersji kombi

Aktualności 2016-10-27

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport