mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Innowacyjny system AGCS

Innowacyjny system AGCS

System aktywnej kontroli geometrii zawieszenia Active Geometry Control Suspension (AGCS), jest jedną z innowacyjnych technologii, jaka pojawiła się w nowym modelu Sonata.

Innowacyjny system AGCS

Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania poprawione zostały stabilność skrętu i właściwości jezdne. Ponieważ kierunek sterowania jest prostopadły do działającego obciążenia w trakcie ustawiania zbieżności kół, układ jest zdecydowanie bardziej skuteczny niż systemy tradycyjne, które sterują w tym samym kierunku, co działające obciążenie.

AGCS zapewnia poprawę charakterystyki jazdy i prowadzenia, która wykracza poza możliwości ESP. Podczas gdy ESP wyhamowuje pojazd, AGCS dobiera najlepszą wartość zbieżności kół dla zwiększenia trzymania się drogi. Podczas skręcania przy małej prędkości i jazdy na wprost, zbieżność kół jest zmniejszana dla lepszego utrzymania toru jazdy oraz większej stabilności, natomiast skręcając przy dużych prędkościach zbieżność jest zwiększana, co "odsuwa" moment wpadania w poślizg. AGCS współpracując z gazowymi kolumnami amortyzatorów przednich oraz podatnymi sprężynami tylnymi zapewnia bardziej stabilną i bezpieczniejszą charakterystykę prowadzenia.

AGCS będzie stosowany na początku w dwóch modelach: Sonata i Grandeur produkowanych od połowy 2005 roku.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai Sonata Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai Hyundai Sonata

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Dodge Durango SRT - SUV z osiągami supersamochodu
Dodge Durango SRT - SUV z osiągami supersamochodu
Na targach Chicago Auto Show amerykański producent pokazał Durango z silnikiem 6.4 V8 HEMI. To jedno z tych aut, którego brakuje na europejskim rynku.
Odgadnij model Odgadnij model