mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Po faceliftingu Porsche 911 na tylnej osi zamontowano system kół skrętnych. To rozwiązanie znane z modelu GT3 oraz Turbo. Zobacz, jak działa ten system.

Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Przypomijmy, że od momentu faceliftingu Porsche 911, wszystkie wersje tego modelu będą posiadały silniki turbodoładowane. Oprócz tego, na tylnej osi pojawi się system kół skrętnych, rozwiązanie znane z modelu GT3 i Turbo. Teraz skrętna tylna oś pojawi się też w odmianach "S".

 

Przy jeździe z niewielkimi prędkościami, tylne koła skręcają w przeciwnym kierunku co przednie. To ma ułatwiać jazdę w ciasnych uliczkach oraz manewry parkowania. Podczas szybkiej jazdy tylne koła obracają się w tym samym kierunku co przednie, co z kolei poprawia właściwości jezdne w zakrętach oraz "zwiększa radość z jazdny".

Jak działa rozwiązanie skrętnych kół na tylnej osi przedstawia poniższy film.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 481 993 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche 911 Wszystko o Porsche
Tematy w artykule: Porsche Porsche 911

Podobne wiadomości:

Porsche 911 GT2 - nowa generacja tylko z automatem

Porsche 911 GT2 - nowa generacja tylko z...

Samochody luksusowe 2017-03-14

O nowym 911 GT2 mówi się od dawna. Samochód, być może zostanie pokazany jeszcze w tym roku. Znamy kilka szczegółów. 

Porsche 917 na aukcji

Porsche 917 na aukcji

Samochody luksusowe 2017-01-24

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.