mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Po faceliftingu Porsche 911 na tylnej osi zamontowano system kół skrętnych. To rozwiązanie znane z modelu GT3 oraz Turbo. Zobacz, jak działa ten system.

Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Przypomijmy, że od momentu faceliftingu Porsche 911, wszystkie wersje tego modelu będą posiadały silniki turbodoładowane. Oprócz tego, na tylnej osi pojawi się system kół skrętnych, rozwiązanie znane z modelu GT3 i Turbo. Teraz skrętna tylna oś pojawi się też w odmianach "S".

 

Przy jeździe z niewielkimi prędkościami, tylne koła skręcają w przeciwnym kierunku co przednie. To ma ułatwiać jazdę w ciasnych uliczkach oraz manewry parkowania. Podczas szybkiej jazdy tylne koła obracają się w tym samym kierunku co przednie, co z kolei poprawia właściwości jezdne w zakrętach oraz "zwiększa radość z jazdny".

Jak działa rozwiązanie skrętnych kół na tylnej osi przedstawia poniższy film.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 488 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche 911 Wszystko o Porsche
Tematy w artykule: Porsche Porsche 911

Podobne wiadomości:

Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na Nurburgring

Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na...

Aktualności 2017-10-02

Nowe Porsche Cayenne zadebiutowało przed premierą

Nowe Porsche Cayenne zadebiutowało przed...

Aktualności 2017-08-29

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.