mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Po faceliftingu Porsche 911 na tylnej osi zamontowano system kół skrętnych. To rozwiązanie znane z modelu GT3 oraz Turbo. Zobacz, jak działa ten system.

Jak działa tylna oś skrętna w Porsche 911?

Przypomijmy, że od momentu faceliftingu Porsche 911, wszystkie wersje tego modelu będą posiadały silniki turbodoładowane. Oprócz tego, na tylnej osi pojawi się system kół skrętnych, rozwiązanie znane z modelu GT3 i Turbo. Teraz skrętna tylna oś pojawi się też w odmianach "S".

 

Przy jeździe z niewielkimi prędkościami, tylne koła skręcają w przeciwnym kierunku co przednie. To ma ułatwiać jazdę w ciasnych uliczkach oraz manewry parkowania. Podczas szybkiej jazdy tylne koła obracają się w tym samym kierunku co przednie, co z kolei poprawia właściwości jezdne w zakrętach oraz "zwiększa radość z jazdny".

Jak działa rozwiązanie skrętnych kół na tylnej osi przedstawia poniższy film.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 482 030 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche 911 Wszystko o Porsche
Tematy w artykule: Porsche Porsche 911

Podobne wiadomości:

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Premiery 2016-11-17

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi dodatkami

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi...

Aktualności 2016-07-29

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport