Produkcja nowych modeli z MagneRide rozpocznie się do roku 2007. Dwóch z nowych klientów to, jak ogłaszano wcześniej, marki europejskie. Szczegóły kontraktu są jeszcze tajemnicą.
Jest to pierwszy na świecie system tłumienia drgań dopasowujący się do warunków drogowych z częstotliwością jednej tysięcznej sekundy w oparciu o dane z czujników monitorujących ruchy nadwozia i kół. System ten zmniejsza ruchy nadwozia względem jezdni (kontroluje przechyły i ruchy pionowe nadwozia samochodu i zapewnia progresywne tłumienie drgań) i polepsza kontakt między oponami a drogą na wszelkich typach nawierzchni. Pomaga to w pokonywaniu zakrętów, podnosi komfort jazdy i polepsza panowanie nad pojazdem. Efektem jest duża przyjemność z jazdy i łatwość prowadzenia pojazdu.
Wśród innych produktów firmy Delphi wpływających na wyższy komfort jazdy w samochodach klasy premium należą dwupozycyjne tłumienie w czasie rzeczywistym (Bi-State), tłumienie z wyborem ręcznym, a także różnego rodzaju amortyzatory (jednorurowe, dwururowe) oraz selektywne tłumienie zależne od amplitudy ruchu i tłumienie superdegresywne.
- Zdobycie pięciu nowych klientów oznacza, że rynek pozytywnie ocenia półaktywne amortyzatory Delphi MagneRide. Wskazuje to na duże zapotrzebowanie na bezpieczeństwo i komfort jazdy – powiedział Dan Warrell, kierownik ds. linii produktów podwozia.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!