mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Na miękko lub na twardo w Klasie G

Na miękko lub na twardo w Klasie G

Jeden z nadwornych tunerów Mercedesa, firma Brabus, zaprezentowała nowy zestaw tuningujący zawieszenie w Mercedesie Klasy G.

Na miękko lub na twardo w Klasie G
System nazywa się Ride Control Suspension. Jest on odpowiedzialny za zmiękczenie tłumienia nierówności podczas pokonywania terenowych szlaków. Urządzenie działa także w drugą stronę. Podczas jazdy po gładkim asfalcie z dużymi prędkościami urządzenie będzie odpowiednio dawkować twardość  zawieszenia aby zapewnić lepszą trakcję.

W skład zestawu wchodzą nowo zaprojektowane amortyzatory gazowe z funkcją kontroli tłumienia. Za pomocą przycisku umieszczonego obok skrzyni biegów kierowca będzie mógł wybrać czy woli twardsze czy miększe ustawienie. W ciągu kilku milisekund zawieszenie adaptuje nowe warunki.

Pakiet jest dostępny dla Mercedesa Klasy G w wersjach: G 350 CDI, G 500 oraz G 55 AMG.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa G
Mercedes Klasa G
Cena podstawowa już od: 396 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes Sprinter - pierwsze zdjęcia wnętrza

Mercedes Sprinter - pierwsze zdjęcia wnętrza

Ciężarówki i Autobusy 2017-12-05

Komentuj:

aaa 2010-08-11

Artur, źle kombinujesz. Zobacz sobie czym jest dziś G-klasa. To zawieszenie pozwala na pełne wykorzystanie samochodu, zresztą coraz więcej pojazdów klasy wyższej (ba, ostatnio nawet średniej niższej) ma regulowane zawieszenie, choćby twardość amortyzatorów. To dobra droga.

~Artur 2010-08-10

Ciekawe ile kosztuje taki zestaw. Pewnie z 10.000€. Może lepiej jest wymienic zawieszenie na takie jak się lubi. Twarde czy miekkie

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Importer niemieckiej marki opublikował właśnie cennik nowego Audi A6. Samochód będzie dostępny na początek w silnikiem benzynowym i wysokoprężnym. Cennik otwiera kwota 296 600 zł.