mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Na miękko lub na twardo w Klasie G

Na miękko lub na twardo w Klasie G

Jeden z nadwornych tunerów Mercedesa, firma Brabus, zaprezentowała nowy zestaw tuningujący zawieszenie w Mercedesie Klasy G.

Na miękko lub na twardo w Klasie G
System nazywa się Ride Control Suspension. Jest on odpowiedzialny za zmiękczenie tłumienia nierówności podczas pokonywania terenowych szlaków. Urządzenie działa także w drugą stronę. Podczas jazdy po gładkim asfalcie z dużymi prędkościami urządzenie będzie odpowiednio dawkować twardość  zawieszenia aby zapewnić lepszą trakcję.

W skład zestawu wchodzą nowo zaprojektowane amortyzatory gazowe z funkcją kontroli tłumienia. Za pomocą przycisku umieszczonego obok skrzyni biegów kierowca będzie mógł wybrać czy woli twardsze czy miększe ustawienie. W ciągu kilku milisekund zawieszenie adaptuje nowe warunki.

Pakiet jest dostępny dla Mercedesa Klasy G w wersjach: G 350 CDI, G 500 oraz G 55 AMG.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa G
Mercedes Klasa G
Cena podstawowa już od: 383 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla...

Premiery 2017-02-02

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

aaa 2010-08-11

Artur, źle kombinujesz. Zobacz sobie czym jest dziś G-klasa. To zawieszenie pozwala na pełne wykorzystanie samochodu, zresztą coraz więcej pojazdów klasy wyższej (ba, ostatnio nawet średniej niższej) ma regulowane zawieszenie, choćby twardość amortyzatorów. To dobra droga.

~Artur 2010-08-10

Ciekawe ile kosztuje taki zestaw. Pewnie z 10.000€. Może lepiej jest wymienic zawieszenie na takie jak się lubi. Twarde czy miekkie

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.