|
||
Nawigacja dla przedsiębiorców
2010-11-29
źródło:
TomTom
mojeauto.pl
TomTom zaprezentował nowe urządzenia nawigacyjne, których celem jest zapewnianie przedsiębiorcom jak najwięcej korzyści poprzez poprawianie wydajności ich pracowników mobilnych. ![]() Seria PRO od TomTom Business Solutions, jednostki TomTom zajmującej się flotami handlowymi, oferuje ulepszoną nawigację i sprawniejszą kalkulację trasy, co pomaga zaoszczędzić czas spędzony w trasie. Posiada także interfejs, który jest łatwy w użyciu, oraz wiele opcji pomagających zachować bezpieczeństwo na drodze, takich jak zaawansowany asystent pasa ruchu, wykonywanie połączeń bez użycia rąk oraz synteza mowy.
Urządzenia PRO dostarczają dokładne informacje o czasie podróży oraz czasie dotarcia na miejsce dzięki danym rzeczywistej prędkości zebranym od milionów użytkowników. Posiadają bardziej obszerne mapy pokrywające dodatkowe 2 miliony kilometrów dróg w 45 krajach Europy. Funkcja prowadzi kierowców trasami umożliwiającymi bardziej wydajne zużycie paliwa, co jednocześnie oszczędza firmowe pieniądze i zmniejsza negatywny wpływ jazdy na środowisko. Seria PRO, wchodząc w skład rozwiązania WORKsmart™, zapewnia łączność, która pozawala na zarządzanie flotą w zdecydowanie łatwiejszy sposób niż dotychczas, daje również dostęp do LIVE Services. Na funkcjonalność WORKsmart™ składają się między innymi: namierzanie pojazdów, rozdzielanie zadań, zarządzanie czasem, ekojazda oraz możliwość dokonywania sprawozdań. Dzięki LIVE Services TomTom zapewnia zawodowym kierowcom dostęp do programu HD Traffic™, który zawiera najbardziej aktualne informacje o ruchu drogowym. Inne programy, do których kierowca uzyskuje dostęp to baza fotoradarów (Speed Camera), Local Search i TomTom Weather. Nowe urządzenia TomTom PRO 7100 i 9100 będą dostępne pod koniec 2010 roku u autoryzowanych partnerów biznesowych TomTom. Sugerowana cena detaliczna PRO 7100 to 329 euro. Nawigacja PRO 9100 będzie kosztować 399 euro. Obie ceny są bez VAT. Podobne wiadomości:Skoda najlepsza w sprzedaży flotowejAktualności 2016-02-02 Skoda zamyka kolejny rok pod znakiem lidera w branży flotowej. Co lepsze, czeska marka poprawiła swój zeszłoroczny wynik. Najpopularniejszym modelem wśród polskiego biznesu jest znów Octavia. Skoda zdominowała rynek flotowy w PolsceAktualności 2015-01-28 Czeskie samochody są w naszym kraju tak popularne, że stały się integralnym elementem polskiego krajobrazu. Odpowiedzialni są za to przede wszystkim klienci flotowi. |
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!