mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Nowa technologia Bridgestone

Nowa technologia Bridgestone

Japoński producent opon, firma Bridgestone, wprowadził nową technologię. Zastosowano w niej trzy niezależne komory powietrzne, których działanie podobne jest do zbiorników ciśnieniowych.

Środek opony wypełniony jest jedną komorą czołową umiejscowioną między dwiema bocznymi z lewej i prawej strony. Ciśnienie powietrza w pojedynczej komorze może być kontrolowane niezależnie od ciśnienia w pozostałych. W efekcie może to pomóc w regulacji sztywności obszaru profilu między prawą, a lewą ścianą komory.

Gdy ciśnienie w którejś z nich spadnie do zera, na przykład po najechaniu na gwóźdź, dwie pozostałe będą w mogły podtrzymać ciężar samochodu. Tak więc pełna funkcjonalność opon będzie nadal utrzymywana przez określony dystans.

W tym wypadku zagwarantowany jest idealny kontakt opony z nawierzchnią, co sprawia, że kierowca będzie czuł się bardziej stabilnie i komfortowo. Zatem specjalne możliwości nowych opon mogą bezproblemowo stawić czoła wymaganiom kierowców odnośnie komfortu jazdy oraz zwrotności.

Tematy w artykule: opony opony Bridgestone

Podobne wiadomości:

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Aktualności 2016-04-05

Goodyear przedstawia oponę dla samochodów autonomicznych

Goodyear przedstawia oponę dla samochodów...

Technika 2016-03-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jeep Renegade Night Eagle II już w salonach
Jeep Renegade Night Eagle II już w salonach
Do polskich salonów trafiła limitowana wersja modelu Renegade. Night Eagle II oferowany jest z  jednym z dwóch silników benzynowych.