mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Nowa technologia Bridgestone

Nowa technologia Bridgestone

Japoński producent opon, firma Bridgestone, wprowadził nową technologię. Zastosowano w niej trzy niezależne komory powietrzne, których działanie podobne jest do zbiorników ciśnieniowych.

Środek opony wypełniony jest jedną komorą czołową umiejscowioną między dwiema bocznymi z lewej i prawej strony. Ciśnienie powietrza w pojedynczej komorze może być kontrolowane niezależnie od ciśnienia w pozostałych. W efekcie może to pomóc w regulacji sztywności obszaru profilu między prawą, a lewą ścianą komory.

Gdy ciśnienie w którejś z nich spadnie do zera, na przykład po najechaniu na gwóźdź, dwie pozostałe będą w mogły podtrzymać ciężar samochodu. Tak więc pełna funkcjonalność opon będzie nadal utrzymywana przez określony dystans.

W tym wypadku zagwarantowany jest idealny kontakt opony z nawierzchnią, co sprawia, że kierowca będzie czuł się bardziej stabilnie i komfortowo. Zatem specjalne możliwości nowych opon mogą bezproblemowo stawić czoła wymaganiom kierowców odnośnie komfortu jazdy oraz zwrotności.

Tematy w artykule: opony opony Bridgestone

Podobne wiadomości:

Test opon zimowych 2015 w nowym numerze auto motor i sport

Test opon zimowych 2015 w nowym numerze auto...

Aktualności 2015-10-24

A Ty co robisz z zużytymi oponami?

A Ty co robisz z zużytymi oponami?

Aktualności 2015-07-24

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.