mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Samouszczelniające opony

Samouszczelniające opony

ContiSportContact 3 z technologią ContiSeal to samouszczelniająca się opona, która ma możliwość natychmiastowego zasklepienia wszelkich przebić o średnicy do 5 mm, eliminując tym samym ok. 85% uszkodzeń eksploatacyjnych opon. Ta opona będzie montowana w nowym VW Passacie CC R-Line.

Samouszczelniające opony
W przypadku technologii ContiSeal, wewnętrzna część bieżnika posiada powłokę, która automatycznie uszczelnia wszelkie przebicia opony, umożliwiając tym samym kierowcom kontynuowanie jazdy. Wszystkie inne parametry ogumienia ContiSportContact 3 w rozmiarach 235/45 R 17 i 235/40 R 18 są identyczne jak w przypadku zwykłych opon, z wyjątkiem wagi, która jest o około kilogram większa niż w przypadku standardowego odpowiednika.

Volkswagen Passat CC „R-Line” jest obecny na rynku od połowy grudnia 2009 roku i odpowiada na potrzeby osób, które oczekują od auta bardziej sportowego zacięcia.  Passat CC „R-Line” dostępny jest z całą gamą silników, osiągających moce od 140 do 300 KM. Volkswagen wyposaża fabrycznie wszystkie wersje Passata CC w ogumienie ContiSportContact3 z technologią ContiSeal, gdyż opony te umożliwiają sportową jazdę przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa oraz niskich oporów toczenia.
Tematy w artykule: opony opony Continental

Podobne wiadomości:

Innowacyjne sterowanie gestami od Continentala

Innowacyjne sterowanie gestami od...

Technika 2016-05-18

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Aktualności 2016-04-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport