mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Silnik Chevroleta Spark EV

Silnik Chevroleta Spark EV

Silniki elektryczne od kilkudziesięciu lat towarzyszą nam w życiu codziennym. Początek pojawienia się ich w motoryzacji datowana jest na rok 1912, kiedy to Charles Kettering wynalazł rozrusznik elektryczny. W dzisiejszych czasach co raz więcej aut wyposażanych jest w silniki elektryczne. Jednym z takich aut jest Chevrolet Volt.

Silnik Chevroleta Spark EV
„Ostatnie kilka lat spędziliśmy na zwiększaniu wydajności produkowanych przez nas akumulatorów, które w przyszłości staną się jednym z najważniejszych elementów naszych konstrukcji. Wraz z rozwojem elektryfikacji pojazdów opracowywanie i produkcja silników elektrycznych stały się kolejnym obszarem, w którym musimy być ekspertami, aby wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów na całym świecie”, powiedział Larry Nitz, dyrektor zarządzający GM ds. pojazdów elektrycznych.

Badani nad elektrycznymi silnikami Chevrolet prowadzi w pilotażowym oddziale w Wixom na przedmieściach Detroit. Pod koniec 2012 roku firma chce rozpocząć produkcje jednostek elektrycznych w fabryce GM  w White Marsh. Koncern GM opracował magnesy stałe i indukcyjne silników elektrycznych o wszechstronnych możliwościach. W 2013 roku zadebiutuje Chevrolet Spark EV, który zostanie wyposażony w silnik o mocy 85 kW(114 KM). Ten silnik został opracowany w Wixom.

Podobne wiadomości:

Chevrolet Corvette Shooting Brake - w sam raz na zakupy

Chevrolet Corvette Shooting Brake - w sam raz...

Aktualności 2016-04-06

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Premiery 2016-03-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport