mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Silnik V12 w "maluchu"

Silnik V12 w "maluchu"

Na pierwszy rzut oka pomysł wydaje się być absurdalny. Jednak jest w nim ziarnko rzeczywistości. Niemiecka firma in-pro przygotowała specjalny zestaw, dzięki któremu nawet najbardziej zdezelowany pojazd może brzmieć jak rasowe Porsche czy Ferrari F430.

Silnik V12 w

Virtual-Motor, bo tak nazywa się to urządzenie, jest podłączane do samochodowego systemu nagłaśniającego. Drugą część urządzenia podłącza się w miejsce instalacji przekazującej impuls z silnika do obrotomierza.

Jak łatwo się domyślić działanie tego urządzenia polega na "śledzeniu" obrotów i wysyłania odpowiednich sygnałów do głośników samochodów. Zatem kierowca będzie słyszał w środku auta rasowy warkot wybranego przez siebie silnika.

Urządzenie w zależności od wybranej opcji może wydawać dźwięki włoskiej V8-ki, sześciocylindrowego boksera, samochodu rajdowego lub wyścigowego. Pomimo tego przechodnie na ulicy nadal będą słyszeć prawdziwy "jęk" naszego silnika.


Podobne wiadomości:

Nowy sprzęt w Policji

Nowy sprzęt w Policji

Aktualności 2010-11-26

Automat w Camaro ZL1

Automat w Camaro ZL1

Aktualności 2011-06-14

Komentuj:

~racjonalistazadwatrzysta 2008-02-21

Moim zdaniem całkiem fajne i niegroźne urządzenie. Uwielbiam odgłos Ferrari, więc ustawiam sobie i go słucham. Dlaczego cała okolica ma wiedzieć o moich upodobaniach???- bo tak jest w przypadku zmian w wydechu.

~Artur 2008-02-18

Super gadżet dla żałosnych hybryd :)

~bra-kada-al 2008-02-18

własnie i tak z 45 koni pozostałych (reszta uciekła hasać po łące jeszcze jak Linda grał opozycjonistów) wydobywać się bedzie z owych golfów piękny pomruk. jeszcze plakietka gti z allegro i "wszystko gro"

~al-kada-bra 2008-02-17

Genialne... Wreszcie geniusze z Golfa II nie będą musieli zakładać tłumików

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexusy z zawieszeniem AVS
Lexusy z zawieszeniem AVS

Dwa nowe modele Lexusa będą wyposażone standardowo w nowoczesne zawieszenie AVS. Elektroniczny układ monitoruje i dostosowuje siłę tłumienia amortyzatorów w każdym z kół dostosowując je do stanu nawierzchni i preferencji kierowcy.