mojeauto.pl > motogazeta > Technika > "Podwodny" reflektor Helli

"Podwodny" reflektor Helli

Kierowcy pojazdów terenowych, teraz również w Europie, mogą bez zmartwień pokonywać samochodami nieznane przestrzenie z przeszkodami wodnymi do głębokości 1 m.

Reflektor dalekosiężny HydroLux 1000 FF został zaprojektowany w Australii specjalnie dla potrzeb pojazdów off-roadowych i ratowniczych. Nowej lampy HydroLux 1000 FF nie uszkodzą ani woda, ani kurz, ani błoto dzięki wykonanej z najwyższą precyzją obudowie z odlewu oraz opatentowanemu przez Hellę systemu izobarycznych komór. Zapobiega on penetrowaniu elementów optycznych, gdy pojazd pokonuje rzeki, a także umożliwia szybki dostęp do lampy (dla potrzeb serwisowych) bez konieczności uszkodzenia uszczelnień. Aby zapewnić maksymalną odporność na korozję i najlepsze mechaniczne zabezpieczenie, Hella skonstruowała wspornik lampy ze specjalnych stopów. Jednostronne dopasowanie sprawia, że uszczelki osiadają prawidłowo, a podwójne O-ringi i sześciokątne śruby umożliwiają szybką wymianę żarówek.

Lampy HydroLux 1000 FF, które w Europie zostały pokazane po raz pierwszy na targach Motor Show w Essen, będą dostępne w sklepach z częściami zamiennymi i akcesoriami od pierwszego kwartału 2005.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.