mojeauto.pl > motogazeta > Testy samochodów > Skoda Octavia RS 2.0 TSI - test wideo

Skoda Octavia RS 2.0 TSI - test wideo

Skoda Octavia RS to najlepszy dowód na to, jak bardzo mamy, czego zazdrościć Czechom. Ten model to funkcjonalny kompakt z silnikiem przeszczepionym z Golfa GTI. Jego wady policzysz na palcach jednej ręki.

Skoda Octavia RS 2.0 TSI - test wideo
Skoda Octavię w wydaniu RS oferuje w nadwoziu kombi oraz liftback. Do tego możemy wybrać pomiędzy silnikiem wysokoprężnym, a naszym zdaniem jedynym słusznym, czyli benzynowym. Do tego mamy możliwość zamówienia auta z manualną skrzynią 6-biegową lub przekładnią DSG. Pierwszy nasz kontakt z Octavią RS był w teście „kombiaka z dieslem”.

Z jednej strony testowana Skoda Octavia RS w nadwoziu liftback i czarnej kolorystyce to auto wyglądające świetnie. Z drugiej zaś strony to kompakt, którego potencjał zdradzają dwie litery znajdujące się z przodu grilla i na tylnej klapie.



Cennik testowanego auta startuje od 114 600 złotych i przy takiej kwocie dostajemy auto z benzynowym silnikiem 2.0 TSI oraz przekładnią DSG. Dla nas to świetny kompromis auta dla rodziny z domieszką sportowych emocji dla kierowcy. Zresztą, zobaczcie sami.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Skoda Octavia
Skoda Octavia
Cena podstawowa już od: 63 960 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr.

Podobne wiadomości:

Skoda Fabia - do wyboru, do koloru

Skoda Fabia - do wyboru, do koloru

Aktualności 2016-12-02

Skoda wyprodukowała milionowy silnik EA211

Skoda wyprodukowała milionowy silnik EA211

Technika 2016-12-01

Komentuj:

~chevyfan 2014-12-22

..."po 3500tys km", czyli po 3,5 mln km. Przebieg, że hej....

~rosman 2014-12-22

zbity fakt .... hehe

~kowal 2014-12-21

Czyli g... możesz wyliczyć. Śmieszą mnie takie komentarze. Znajomemu, szefowi znajomego, ojcu, bratu, sratu, tatu... Nie masz takiej fury to po kiego grzyba głos zabierasz i bzdury wypisujesz? (pytanie retoryczne). Z drugiej strony szkoda bardzo, że ci znajomi, ojcowie i inni bracia nie dzielą się swoimi opiniami. Mogłoby być ciekawie. kowal P.S. A może być "zbity fakt"...? :-)))

~Mat 2014-12-20

Ja mogę wyliczyć te wady:nZnajomemu po 3500tys km w nówce z salonu w takiej właśnie Skodzie RS padł silnik - a konkretnie panewki. Owszem wymienili mu silnik na gwarancji. Innemu znajomemu, a właściwie jego szefowi padł taki silnik w A5. Brał gigantyczne ilości oleju po czym po ponad 100tys km przebiegu padł rozrząd. Nie wiem jak się skończyła ta historia, więc nie będę tu zmyślał. Dalej. Ten pierwszy znajomy od RSa ma brata, kupił taką samą Skodę. W tej drugiej padła skrzynia DSG. A dlaczego? A bo Czesi wyprodukowali ten model na cieplejsze kraje i u nas w zimie olej stężał i zniszczył skrzynię. Także ostrożnie z produktami Skody. Po prostu Szkoda Pieniędzy! To nie te same auta co w końcu lat 90 XX w. i pierwszej dziesiątki XXI wieku. Skoda też się popsuła i to jest niezbity fakt.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport