mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach

40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach

Samochody hybrydowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. W lipcu łączna liczba hybryd, które opuściły polskie salony Toyoty, przekroczyła liczbę 40 000 egzemplarzy. Ostatnie 10 tys. takich aut marka dostarczyła klientom w zaledwie 9 miesięcy.

40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach

Od stycznia do połowy lipca sprzedaż hybryd Toyoty wyniosła 8 380 egzemplarzy. Jeśli podobne tempo utrzyma się do końca grudnia, rok 2018 przyniesie kolejny rekord sprzedaży tych aut. Obecnie samochody hybrydowe stanowią już 27 proc. całkowitej sprzedaży Toyoty w Polsce.

Najpopularniejszym modelem zelektryfikowanym (spalinowo-elektrycznym) w kraju jest Toyota C-HR Hybrid, którą w tym roku wybrało 2 530 kierowców.

Na drugim miejscu znalazł się Auris Hybrid, który może pochwalić się największą łączną sprzedażą spośród wszystkich aut hybrydowych dostępnych w Polsce. Od początku obecności tego modelu na naszym rynku salony opuściło 15 tys. hybrydowych Aurisów.

Trzecie miejsce zajął średniej wielkości SUV RAV4 Hybrid, dostępny z napędem na przednią oś oraz na cztery koła (E-Four). Od początku roku kupiono 1 799 egzemplarzy tego auta.

Toyota oferuje na polskim rynku siedem modeli hybrydowych z sześciu segmentów. Należą do nich:

  • Yaris Hybrid,
  • Auris Hybrid w wersji hatchback i TS Kombi,
  • Prius
  • Prius Plug-in Hybrid,
  • Prius+,
  • C-HR Hybrid,
  • RAV4 Hybrid.

W 2019 roku gamę uzupełni sedan segmentu E – Toyota Camry Hybrid.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota napęd hybrydowy hybryda

Podobne wiadomości:

Nowa Toyota Corolla – znamy ceny

Nowa Toyota Corolla – znamy ceny

Aktualności 2018-12-05

Toyota opracowała humanoidalnego robota

Toyota opracowała humanoidalnego robota

Aktualności 2018-12-06

Komentuj:

~kapyl 2018-10-02

http://motopodprad.pl/jak-hybrydy-to-tylko-toyoty/ dokładnie, ale to już nie raz powiedziane. Ja mam rav4, żona yaris do jeżdżenia po mieście, warte każdej złotówki :D

~pierożek 2018-08-01

Mam hybrydke dokladnie Toyote Yaris i nie zamienilabym tego auta na nic innego. Maly wszedzie sie zmieszcze bez stresu ze zarysuje komus auto. Na wielkosc bagaznika nie narzekam. Akurat spalanie w miescie to najwiekszy atut tego auta, a i wyglada niezle. Moja zabka

~Miro 2018-07-30

Jak żonie kupowaliśmy auto do miasta to przez chwile myśleliśmy o hybrydach plug-in. Ale te ceny… stanęło na tym, że ma klasyczną hybrydę, yaris nie był drogi, a spalanie na poziomie 4,1l rekompensuje jej małość tego auta. Jak liczyliśmy to już po jakiś 1,5-2 latach się nam zwróci.

~zakręcony na punkcie samochodów 2018-07-28

Zastanawiałem się nad kupnem hybrydy. Ale jeżeli już, to tylko i wyłącznie "plug in". Niestety na razie nie jest to opłacalne. Jeżeli porównać różnicę cen hybrydy plug in i IDENTYCZNEGO (lub prawie identycznego) samochodu z silnikiem TYLKO spalinowym, to różnica ta jest ogromna. Ja przejeżdżam około 30000 km rocznie i kupno hybrydy zwróciłoby mi się dopiero za 8 lub więcej lat. O wiele za dużo. Tak więc na razie z hybrydy rezygnuję i poczekam, jak spadną jej ceny.

~Łukasz 2018-07-27

A jakieś argumenty? Miałeś w ogóle jakąś toyotę? Bo powiem Ci że jeżdżę hybrydowym rav4 i jest bardzo zadowolony. Automat, małe spalanie (5,6l w miescie), a do tego niezawodność jaką gwarantuje marka. Dalej mam wymieniać plusy? :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
UOKiK interweniuje, PZU zmienia praktyki wobec kierowców
UOKiK interweniuje, PZU zmienia praktyki wobec kierowców
Jak informuje UOKiK, firma PZU mogła ograniczać prawo kierowców do wypowiedzenia umowy OC, gdy ci posiadali podwójne ubezpieczenie. PZU zmieni zasady.