mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Alfa Romeo Giulia w wersji kombi

Alfa Romeo Giulia w wersji kombi

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że już niebawem wachlarz wersji modelu Alfa Romeo Giulia powiększy się o wersję kombi. W sieci pojawiły się pierwsze wizualizacje takiego modelu, który ma szansę zostać najpiękniejszym kombi na rynku.

Alfa Romeo Giulia w wersji kombi
Na samą wersję sedan Alfy Romeo Giulii trzeba było trochę poczekać. Auto wjechało już do polskich salonów, a pierwsze egzemplarze pojawiają się na ulicach. Podczas jednego z wywiadów szef firmy JATO Dynamics zdradził, że włoski producent na pewno wprowadzi na rynek wersję kombi. Bez takiego modelu w gamie odpuściłby walkę o udziały w całkiem dużym kawałku tortu. Samochody kombi z segmentu D cieszą się nadal duża popularnością i w niektórych markach stanowią prawie połowę sprzedaży.

Oferując wyłącznie wersję sedan włoska marka odcina się od zainteresowania sporej grupy potencjalnych klientów. Globalna sprzedaż modelu Giulia jest szacowana na 75-100 tys. egzemplarzy rocznie. Na razie sprzedało się ponad 5 tys. egzemplarzy w samej Europie, ale jest to okres liczony od maja. W segmencie prowadzi Mercedes Klasy C (35 568 sztuk), a po nim jest BMW Serii 3 (24 931), Audi A4 (23 803), Jaguar XE (8 709). Mimo krótkiego okresu dostępności Alfa przeskoczyła takie samochody jak Volvo S60 (4 981), Lexus IS (2 755) czy Infiniti Q50 (1 635). Model o nadwoziu kombi może bardzo mocno wpłynąć na pozycję samochodu w segmencie premium.

Zanim Alfa Romeo Giulia Wagon pojawi się na rynku, zadebiutuje pierwszy SUV włoskiej marki, czyli Stelvio. Samochód będzie miał premierę podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo Giulia
Cena podstawowa już od: 129 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Alfa Rome Stelvio Quadrifoglio - drżyjcie śmiertelnicy

Alfa Rome Stelvio Quadrifoglio - drżyjcie...

Premiery 2016-11-16

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - Alfa i Omega

auto motor i sport 2016-12-05

Jeszcze kilka lat temu pomysł, że Alfa Romeo może stworzyć auto tej klasy co Giulia Quadrifoglio był z gatunku science fiction. Ale oto jest – w całej glorii pięciuset koni, tylnego napędu i osiągów z superligi. Najmocniejsza drogowa Alfa w dziejach – w teście.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford i Volkswagen zbudują wspólne modele
Ford i Volkswagen zbudują wspólne modele
Volkswagen AG i Ford Motor Company nawiązały współpracę. Znamy już szczegóły umowy.