Aby uczcić ten ważny moment, na Festiwalu Prędkości w Goodwood pojawi się w tym tygodniu pełnowymiarowy model TFZ-P1 w identycznym malowaniu, jakie pojawi się w grze. Odwiedzający stoisko będą mieli również okazję zasiąść w kokpicie TFZ-P1, gdzie w symulatorze przygotowano dla nich możliwość poznania pojazdu fizycznego i wirtualnego jednocześnie.
GRID Legends
GRID Legends to symulator wyścigów stworzony przez firmy Codemasters i Electronic Arts. Gra oferuje nowe i już sprawdzone warianty rozwoju akcji, w tym pogłębioną Karierę z ponad 250 rozgrywkami, międzyplatformową grę wieloosobową oraz rewolucyjny tryb fabularny „Driven to Glory” – pełną dramatyzmu historię sportów motorowych, łączącą technologię produkcji wirtualnej i możliwość startów, w których gracze walczą o zwycięstwo w GRID World Series. Gracze mogą zagrać w GRID Legends na konsolach Xbox, PlayStation i PC.TFZ–P1
Podróż do rzeczywistości wyścigowego bolidu TFZ-P1 rozpoczęła się w marcu 2020 roku, gdy gracze zostali zaproszeni do głosowania na Twitterze, które miało określić wyposażenie i funkcje samochodu, w tym konfigurację siedzeń, umiejscowienie silnika i projekt kokpitu. W trakcie głosowania fani oddali prawie ćwierć miliona głosówNastępnie projektanci Forda przedstawili rysunki bazujące na tych cechach. Zwycięzcami okazały się nadwozie zaprojektowane przez Arturo Ariño oraz wnętrze, które było wizją Roberta Engelmanna. Zaledwie trzy miesiące po ujawnieniu ostatecznego projektu, na targach gamescom 2020 zaprezentowano pełnowymiarowy model pojazdu.
Od tego czasu bolid ewoluował, stając się symulatorem wyścigów, a następnie platformą do transmisji na żywo. Po drodze otrzymywał różne wersje wykończenia nadwozia, w tym eksperymentalny odblaskowy lakier Reflective Orange.
„Udało nam się zatoczyć pełne koło; to, co na początku było zaledwie obietnicą, zostało teraz zrealizowane poprzez ponowne oddanie bolidu wyścigowego TFZ-P1 w ręce graczy. Co więcej, w grze GRID Legends przygotowaliśmy również wyjątkowe wrażenia z jazdy TFZ-P1, które można przeżyć siedząc w realnym bolidzie wyścigowym. Naprawdę trzeba odbyć tę jazdę, aby przekonać się, jakie to fajne. W pierwszym sezonie projektu TFZ-P1 zaczęliśmy dopiero szkicować zarys wszystkich możliwości, w przyszłości planujemy bardziej zacierać granice między światem cyfrowym i rzeczywistym” – powiedział Borys Ferko, szef Zespołu Projektowego w Ford of Europe.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!