mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Centra Obsługi Firm Renault

Centra Obsługi Firm Renault

Inauguracja międzynarodowej sieci Renault Business Centre

Aby spełnić oczekiwania wszystkich klientów instytucjonalnych, koncern Renault postanowił stworzyć międzynarodową sieć punktów wyspecjalizowanych w obsłudze firm zarówno jeśli chodzi o samochody osobowe jak i dostawcze.

Polskie Centra Obsługi Firm zobowiązują się do zapewnienia szerokiego wyboru samochodów osobowych i dostawczych, zarówno seryjnych, z zabudową fabryczną jak i zrealizowaną przez wyspecjalizowanych wykonawców (wywrotki, pojazdy z zabudową izotermiczną), a także oferty finansowania (kredytu, leasingu lub najmu) oraz dostosowanych do potrzeb klientów umów serwisowych. Chodzi o zapewnienie bogatej ekspozycji samochodów używanych przez firmy, zarówno nowych jak i używanych, udostępnienie klientom pełnej gamy samochodów dostawczych i osobowych na jazdy próbne lub w ramach wynajmu krótkoterminowego. Jako samochody zastępcze samochodów użytkowych oferowane są oczywiście furgonetki i furgony. Istnieje możliwość odbioru samochodu do obsługi i zwrot po obsłudze.

Daleko idące zobowiązania w zakresie obsługi posprzedażnej pozwalają zapewnić klientom maksymalną mobilność dzięki przedłużonym godzinom otwarcia, wyeliminowaniu konieczności umawiania się na przeglądy, zapewnieniu możliwości holowania wszelkiego typu pojazdów, wyposażeniu w narzędzia, sprzęt i części zamienne szczególnie dla samochodów dostawczych jak i dzięki wprowadzeniu uproszczonej procedury zleceń obsługi bieżącej przez 24 h na dobę. O jakości świadczonych przez Centra usług ma świadczyć również oddawanie klientom umytego pojazdu.

Centra Obsługi Firm mają dać się szybko rozpoznać dzięki specjalnemu, znormalizowanemu oznakowaniu zewnętrznemu i wewnętrznemu, obowiązującemu we wszystkich krajach. W Polsce będzie ono obejmowało nazwę „Renault Centrum Obsługi Firm”. W niemal 60% krajów Europy centra te będą działały pod nazwą „Business Center”.

Począwszy od końca 2001 roku 360 Centrów Obsługi Firm przyjmuje klientów instytucjonalnych na terenie Europy. Ich liczba w Europie wzrośnie do 460 pod koniec 2002 roku. Pojawią się one również poza naszym kontynentem (w Turcji, Azji i krajach Mercosur,...).

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
15 lat dwusprzęgłowych skrzyń biegów DSG
15 lat dwusprzęgłowych skrzyń biegów DSG
Równo 15 lat temu Volkswagen zaprezentował pierwszą wielkoseryjną dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG.