1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Dacia Spring - sukces najtańszego elektryka na rynku

Dacia Spring - sukces najtańszego elektryka na rynku

Dacia Spring to najtańsze auto elektryczne na rynku. Auto w ciągu 8 miesięcy znalazło już 40 tys. klientów. W Polsce też radzi sobie nieźle.

Dacia Spring - sukces najtańszego elektryka na rynku

Dacia Spring kosztuje od 79 900 złotych, oferując 44-konny silnik elektryczny, czerpiący energię z akumulatora, który gromadzi 27,4 kWh energii. Zasięg WLTP w cyklu miejskim to 305 km, a w cyklu uśrednionym 230 km. Dodajmy, że z domowego gniazdka auto ładuje się od 0 do 100 proc. w 13,5 godziny, ale skorzystanie z wallboxa skraca ten czas do nawet niespełna 5 godzin. Wykorzystanie ładowarki prądu stałego pozwoli zwiększyć poziom naładowania od 0 do 80 proc. w niecałą godzinę.

Dacia Spring - sukces modelu

Od października pierwsi klienci pojawiają się w sieci marki Dacia po odbiór samochodu Spring, na który wstępne zamówienie złożyli między marcem i czerwcem tego roku. Akcja przyjmowania wstępnych zamówień uruchomiona w kilku krajach Europy (m.in.: Francja, Włochy, Niemcy, Rumunia, Hiszpania, Polska, Węgry) odniosła wielki sukces, przynosząc ponad 16 000 rezerwacji w ciągu trzech miesięcy.

Wszędzie w Europie Spring nadal zyskuje nowych klientów – od lipca średnio ponad 5 000 osób każdego miesiąca. W Polsce do końca października br. zarejestrowano 232 Dacie Spring, samochód zajął 5. miejsce pod względem sprzedaży aut elektrycznych w Polsce.

Proponując miejski samochód o wyglądzie SUV-a, z napędem w 100 proc. elektrycznym i przystępnym dla szerokiego grona klientów, marka Dacia idzie z duchem czasów. Łatwość użytkowania i ładowania oraz zasięg w mieście do 305 km (w cyklu miejskim WLTP, 230 km w cyklu mieszanym WLTP) sprawiają, że jest to odpowiedni środek transportu dla większości Europejczyków pokonujących średnio ok. 30 km dziennie. Bagażnik pomieści przy tym przyzwoite 290 litrów.

Spring, oferujący w 100 proc. elektryczną mobilność, znajduje zwolenników wśród klientów marki już przekonanych do samochodów Dacii: wyposażonych w to, co niezbędne, solidnych, przystępnych cenowo i zapewniających najlepszy stosunek wartości do ceny. Ale Spring jest przede wszystkim samochodem, dzięki któremu marka pozyskuje nowych klientów. Większość z nich kupuje swój pierwszy samochód marki Dacia (8 na 10 klientów np. we Francji).

Przyjęcie blisko 40 000 zamówień w ciągu 8 miesięcy to dla Springa doskonałe wejście na rynek. Spring sprawia, że mobilność elektryczna jest dostępna dla wszystkich. Przyciąga klientów znających już markę Dacia, lecz w głównej mierze pozyskuje nowych nabywców. R-EVolucja trwa! - Xavier Martinet, dyrektor marketingu i sprzedaży marki Dacia


Podobne wiadomości:

Volvo EX90 - polski cennik elektrycznego SUV-a

Volvo EX90 - polski cennik elektrycznego...

Aktualności 2022-11-22

Mercedes EQE SUV - premiera

Mercedes EQE SUV - premiera

Aktualności 2022-10-20

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!