Od ubiegłego roku Fuso Canter dostępny jest w Europie w wersji hybrydowej, która zużywa o 23 proc. mniej paliwa od porównywalnego Cantera, a jej zakup zwraca się w ciągu 3-4 lat.

- Jesteśmy dumni z sukcesów, które Fuso Canter odnosi od ponad pięciu dekad - podkreślił dr Albert Kirchmann, prezes i dyrektor zarządzający MFTBC. - 50 lat historii to dowód zaufania oraz satysfakcji, którymi nasi klienci darzą Fuso Canter, model znany z niewielkiego zużycia paliwa i optymalnych kosztów utrzymania. Jednym z kluczowych elementów strategii wzrostu "FUSO 2015" jest bycie numerem 1 wśród nabywców, zwłaszcza na rodzimym rynku japońskim. Właśnie dlatego naszym głównym zadaniem jest zaoferowanie partnerom biznesowym jak najlepiej dopasowanych produktów, rozwiąząń i usług - dodaje dr Kirchmann. W związku z tym Fuso planuje w tym roku aż 40 rynkowych premier, m.in. nowe wersje produktów i debiuty w nowych segmentach.

Najważniejsze wydarzenia z historii Mitsubishi Fuso Cantera:
1963 - pierwsza generacja - Canter T720 z kabiną nad silnikiem i 2-tonową ładownością
1968 - druga generacja - Canter T90; wszystkie modele z wydajnym silnikiem; pierwsza pełna zmiana modelowa
1973 - trzecia generacja - T20; gama modelowa wzbogacona o wersje o ładowności 2,5 i 3 ton
1978 - czwarta generacja Cantera; nowa gama modelowa, w tym wariant z szeroką kabiną o 3-tonowej ładowności
1985 - piąta generacja Cantera; nowy silnik turbo o mocy 130 KM
1991 - milionowy egzemplarz sprzedany w Japonii
1993 - szósta generacja Cantera; udoskonalona aerodynamika
2002 - siódma generacja Cantera; modernizacja w kierunku zgodności ze światowymi standardami wydajności
2006 - pierwsza generacja Cantera Eco Hybrid
2010 - ósma generacja Cantera; technologia BlueTec i dwusprzęgłowa przekładania DUONIC
2012 - druga generacja Cantera Eco Hybrid; zupełnie nowy poziom efektywności dzięki pierwszemu na świecie połączeniu przekładni DUONIC z technologią hybrydową
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!