Zgodnie ze swoją polityką lojalności wobec wszystkich partnerów biznesowych, aby oddzielić w portfolio konkurujące ze sobą marki, do reprezentowania Opla Grupa powołała odrębny brand dealerski – Westmotor, na wzór utworzonego w 2003 roku brandu Japan Motors.
Nazwa Westmotor ma uosabiać rozwój Grupy PGD w zachodniej Polsce, a przez równoczesne skojarzenie z Westą, rzymską boginią domowego ogniska, ma być też synonimem ciepła i bliskich relacji z klientami.
- Wysoki potencjał Opla oraz poznańskiego rynku każą nam wierzyć w powodzenie inwestycji – komentuje Grzegorz Hankus, prezes zarządu Grupy PGD. Poprzez wniesienie do sieci Opla w Polsce naszych kompetencji, opartych na wysokich standardach obsługi klienta, a w szczególności w budowaniu długotrwałych relacji w oparciu o filozofię CRM, będziemy dążyć do wyraźnego zwiększenia udziału marki w rynku lokalnym – zapowiada Grzegorz Hankus.
Jest on też przekonany, że Westmotor szybko da się poznać General Motors, jako przewidywalny, długoterminowy partner, w pełni realizujący standardy i strategię producenta oraz aktywnie włączający się w nowe pomysły i projekty.
- Poznańskie dealerstwo jest zlokalizowane przy drodze krajowej nr 11. To był także jeden z czynników wpływających na jego duży potencjał sprzedażowy i serwisowy, co daje gwarancję stałego, zrównoważonego rozwoju Westmotor – dodaje Mirosław Cichy, wiceprezes Grupy PGD. Zauważa on także, że wejście Grupy PGD do Wielkopolski pozwoli jej poszerzyć zasięg kompleksowej obsługi posprzedażnej flot.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!