1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Krótka akcja przywoławcza Toyoty Aygo

Krótka akcja przywoławcza Toyoty Aygo

76 właścicieli Toyoty Aygo w naszym kraju otrzyma zaproszenia do stawienia się w serwisach japońskiej marki. Powodem są możliwe kłopoty z układem elektrycznym i przerwaniem działania tylnych lamp.

Krótka akcja przywoławcza Toyoty Aygo
Toyota Motor Poland powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Toyota Aygo, wyprodukowanych w Czechach w okresie między 15.05.2014 r. a 12.05.2015 r. i wyposażonych w funkcję ogrzewania przednich foteli, niewłaściwie ułożenie wiązki elektrycznej może być przyczyną zwarcia przewodów ze stelażem fotela. W jego następstwie może dojść do przepalenia bezpiecznika, co w konsekwencji spowoduje brak działania tylnych lamp oraz oświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Na rynku polskim akcją naprawczą objętych jest 76 aut.

Polski oddział Toyoty zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zaproszeni do autoryzowanych stacji obsługi w celu poprawienia ułożenia wiązki przewodów.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Toyota Aygo
Toyota Aygo
Cena podstawowa już od: 48 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Toyota kończy produkcję samochodów w Rosji

Toyota kończy produkcję samochodów w Rosji

Aktualności 2022-09-26

Toyota Aygo X - rusza sprzedaż w Polsce

Toyota Aygo X - rusza sprzedaż w Polsce

Aktualności 2022-05-13

Komentuj:

marko1 2015-08-20

No od wczoraj już jestem po krótkiej akcji przywoławczej, która trwała dwie godziny. Wiązki elektryczne pod fotelami sprawdzone zabezpieczone no i tylko grzać cztery litery zimą.

marko1 2015-08-12

mojeauto.pl podając "Polski oddział Toyoty zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zaproszeni do autoryzowanych stacji obsługi w celu poprawienia ułożenia wiązki przewodów." napisał błędną informację. Owszem dostałem 03 sierpnia 2015 r. z Polskiego oddziału Toyoty zawiadomienie ale informują aby zainteresowany z kontaktował się telefonicznie "z wybraną przez Państwa Autoryzowaną Stacją Obsługi Toyoty w celu omówienia dogodnego dla Państwa terminu przeprowadzenia wszystkich niezbędnych czynności." A to już jest różnica. Z kontaktowałem się od razu w ten sam dzień otrzymanego zawiadomienia z wybraną Autoryzowaną Stacją Obsługi Toyoty gdzie zakupiłem autko. Serwisant ASO Toyoty poinformował mnie że oddzwoni minął tydzień i nic. Czekam tylko na razie mi w uszach dzwoni.

marko1 2015-07-29

W UOKiK ukazało się 23 lipca 2015 r. a czy w tydzień aby w miesiąc to będzie cud. Akurat posiadam Aygo na krótką akcję przywoławczą i napiszę kiedy usunęli tą przypadłość.

~wujek 2015-07-27

Jestem tego samego zdania co Ty , dobrze ze usterka zostala wykryta przed okresem zimowym, gdyż mogło by to komuś niestety sprawić troche kłopotów, no coż ale liczba 76 aut nie jest przerażająca i tak naprawde Toyota w tydzien powinna sobie poradzić z tym wszystkim ;)

~Leszek 2015-07-24

Dobrze, że ta akcja dotyczy niewielkiej liczby samochodów. Teraz w okresie wakacyjnym i tak ludzie nie korzystają z podgrzewania siedzeń, także szybko uda się wyeliminować tę usterkę.