Krótka akcja przywoławcza Toyoty Aygo
2015-07-24
źródło:
UOKiK
mojeauto.pl
76 właścicieli Toyoty Aygo w naszym kraju otrzyma zaproszenia do stawienia się w serwisach japońskiej marki. Powodem są możliwe kłopoty z układem elektrycznym i przerwaniem działania tylnych lamp. ![]() Toyota Motor Poland powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Toyota Aygo, wyprodukowanych w Czechach w okresie między 15.05.2014 r. a 12.05.2015 r. i wyposażonych w funkcję ogrzewania przednich foteli, niewłaściwie ułożenie wiązki elektrycznej może być przyczyną zwarcia przewodów ze stelażem fotela. W jego następstwie może dojść do przepalenia bezpiecznika, co w konsekwencji spowoduje brak działania tylnych lamp oraz oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Na rynku polskim akcją naprawczą objętych jest 76 aut. Polski oddział Toyoty zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zaproszeni do autoryzowanych stacji obsługi w celu poprawienia ułożenia wiązki przewodów. Sprawdź dostępne konfiguracje:![]()
Zobacz koniecznie:
Wszystko o Toyota Aygo Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota UOKiK usterka akcja serwisowa Toyota Aygo kampania serwisowa Podobne wiadomości:Toyota kończy produkcję samochodów w RosjiAktualności 2022-09-26 Po zawieszeniu produkcji w marcu tego roku, teraz Toyota podjęła decyzję o zakończeniu produkcji pojazdów w fabryce w Sankt Petersburgu w Rosji. Toyota Aygo X - rusza sprzedaż w PolsceAktualności 2022-05-13 Toyota Aygo X spotkała się ze sporym zainteresowaniem polskich klientów, którzy w ramach przedsprzedaży zamówili 1005 egzemplarzy nowego crossovera. Obecnie Toyota rozpoczyna regularną sprzedaż auta. Komentuj:
marko1
2015-08-20
No od wczoraj już jestem po krótkiej akcji przywoławczej, która trwała dwie godziny. Wiązki elektryczne pod fotelami sprawdzone zabezpieczone no i tylko grzać cztery litery zimą.
marko1
2015-08-12
mojeauto.pl podając "Polski oddział Toyoty zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zaproszeni do autoryzowanych stacji obsługi w celu poprawienia ułożenia wiązki przewodów." napisał błędną informację. Owszem dostałem 03 sierpnia 2015 r. z Polskiego oddziału Toyoty zawiadomienie ale informują aby zainteresowany z kontaktował się telefonicznie "z wybraną przez Państwa Autoryzowaną Stacją Obsługi Toyoty w celu omówienia dogodnego dla Państwa terminu przeprowadzenia wszystkich niezbędnych czynności." A to już jest różnica. Z kontaktowałem się od razu w ten sam dzień otrzymanego zawiadomienia z wybraną Autoryzowaną Stacją Obsługi Toyoty gdzie zakupiłem autko. Serwisant ASO Toyoty poinformował mnie że oddzwoni minął tydzień i nic. Czekam tylko na razie mi w uszach dzwoni.
marko1
2015-07-29
W UOKiK ukazało się 23 lipca 2015 r. a czy w tydzień aby w miesiąc to będzie cud. Akurat posiadam Aygo na krótką akcję przywoławczą i napiszę kiedy usunęli tą przypadłość.
~wujek
2015-07-27
Jestem tego samego zdania co Ty , dobrze ze usterka zostala wykryta przed okresem zimowym, gdyż mogło by to komuś niestety sprawić troche kłopotów, no coż ale liczba 76 aut nie jest przerażająca i tak naprawde Toyota w tydzien powinna sobie poradzić z tym wszystkim ;)
~Leszek
2015-07-24
Dobrze, że ta akcja dotyczy niewielkiej liczby samochodów. Teraz w okresie wakacyjnym i tak ludzie nie korzystają z podgrzewania siedzeń, także szybko uda się wyeliminować tę usterkę. |
Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:
Dodaj swój komentarz +