1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC już w Polsce

Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC już w Polsce

Mercedes-Maybach poszerza gamę modelową o luksusowego SUV-a GLS 600 4MATIC, który oferuje niepowtarzalne doświadczenie luksusu.

Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC już w Polsce

Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC ma przestronną kabinę wykończoną najwyższej próby materiałami, wyśmienite wygłuszenie oraz dwa rodzaje komfortowego zawieszenia do wyboru, po raz pierwszy z trybem jazdy Maybach, skonfigurowanym z myślą o wygodzie pasażerów tylnych foteli.

Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC korzysta ze zelektryfikowanego 4-litrowego silnika V8 biturbo o mocy 557 KM. Ceny modelu w Polsce startują od 802 400 zł, natomiast lista dodatków jest długa i pozwala doposażyć auto, podnosząc jego cenę o przeszło 350 tys. złotych.

Produkcja GLS 600 rusza od stycznia 2021 roku, ale już w ostatnim kwartale 2020 roku samochody będzie można obejrzeć w polskich salonach Mercedes-Benz.

Mercedes-Maybach – najwyższy poziom luksusu

Samochody sygnowane nazwą Maybach od blisko 100 lat reprezentują najwyższy poziom luksusu i komfortu w połączeniu z najnowocześniejszą techniką. Maksymą założyciela firmy, Wilhelma Maybacha, było tworzenie rzeczy najlepszych z najlepszych. Od 2014 r. tradycje te kontynuuje marka Mercedes-Maybach i jej ceniona limuzyna Mercedes-Maybach Klasy S, która jak dotychczas znalazła na świecie ok. 50 tys. nabywców. Teraz dołącza do niej pierwszy luksusowy SUV oznaczony charakterystycznym, podwójnym „M” – GLS 600 4MATIC.

Nowy model łączy wygodną, podwyższoną pozycję siedzącą z luksusem godnym topowej klasy limuzyny. Jego wyjątkowy charakter podkreślają liczne chromowane akcenty oraz 22- lub 23-calowe obręcze, a także dwukolorowe lakierowanie nadwozia.

Elementy kabiny standardowo wykończono skórą nappa, a seryjna specyfikacja obejmuje także panoramiczne okno dachowe oraz wentylowane siedzenia z funkcją masażu. Podróżujący w drugim rzędzie mają do dyspozycji m.in. elektrycznie sterowane rolety tylnych okien oraz rozkładane zewnętrzne miejsca kanapy, również ustawiane elektrycznie.

Na życzenie dostępna jest rozbudowana tylna konsola środkowa ze stolikami a nawet z lodówką. Funkcjami z zakresu komfortu i rozrywki można intuicyjnie sterować z poziomu tylnych siedzeń za pomocą standardowego tabletu MBUX. Dostęp do kabiny ułatwiają automatycznie rozkładane stopnie progowe, specjalnie poszerzone w obszarze tylnych drzwi.

Mercedes-Maybach GLS 600. Zawieszenie i napęd

Architektura techniczna nowego SUV-a czerpie z najnowszych rozwiązań SUV-ów Mercedesa. Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC otrzymał jednak m.in. dodatkową, rozległą izolację akustyczną, osobny klimatyzator dla tylnych siedzeń, a także specjalny program jazdy Maybach dla zawieszenia i układu napędowego; jego konfiguracja zapewnia szczególnie wysoki poziom komfortu jazdy pasażerom tylnych siedzeń.

Do napędu GLS 600 4MATIC służy zelektryfikowana jednostka 4.0 V8 biturbo o mocy 557 KM i 730 Nm maksymalnego momentu obrotowego, współpracująca z instalacją 48 V. Nowy luksusowy SUV przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 250 km/h. Jego zużycie benzyny w cyklu łączonym wynosi 13,0-13,4 l/100 km

Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC kosztuje w Polsce od 802 400 zł. Tradycyjnie dla samochodów sygnowanych przez Maybacha jego nabywcy mają do wyboru wyjątkowo szerokie możliwości personalizacji wizualnej oraz specjalne, wysokiej próby akcesoria.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa GLS
Mercedes Klasa GLS
Cena podstawowa już od: 397 800 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes Klasy S – ceny w Polsce

Mercedes Klasy S – ceny w Polsce

Aktualności 2020-09-18

Opel Zafira-e. Polska premiera elektrycznego vana

Opel Zafira-e. Polska premiera elektrycznego...

Aktualności 2020-09-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche 718 otrzymuje 7-biegowy automat PDK
Porsche 718 otrzymuje 7-biegowy automat PDK
Porsche 718 z 6-cylindrowymi silnikami typu bokser o pojemności 4,0 litra można teraz zamawiać również z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową Porsche (PDK).