mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mitsubishi z ogrzewaniem postojowym Webasto

Mitsubishi z ogrzewaniem postojowym Webasto

Klienci polskich salonów Mitsubishi mogą zamawiać auta tej marki z systemem ogrzewania postojowego firmy Webasto.

Mitsubishi z ogrzewaniem postojowym Webasto

Agregaty Webasto są teraz oferowane u dealerów Mitsubishi w promocyjnej cenie. Oferta jest efektem trwającej już ponad 10 lat współpracy obu marek na naszym rynku. Moduły ogrzewania postojowego są dopuszczone do montażu w nowych autach Mitsubishi, bez ryzyka utraty gwarancji na auto.

W ramach promocji montowane są agregaty TT-EVO 4 o mocy 4 kW z trzema rodzajami sterowania do wyboru. W pierwszym, nowoczesny timer MultiControl umożliwia wygodną i intuicyjną obsługę ogrzewania postojowego. Pozwala na zaprogramowanie trzech czasów załączenia ogrzewania w ciągu dnia, co w praktyce oznacza np. więcej czasu na śniadanie przed wyjściem do pracy.

Każdy zestaw można zamówić z pilotem Telestart T91, dysponującym prostą funkcją włączania i wyłączania oraz zasięgiem do 1000 metrów. Funkcja komunikatów zwrotnych sygnalizuje, że ogrzewanie postojowe zostało włączone lub wyłączone.

Dzięki modułowi GSM Thermo Call, ogrzewanie postojowe może być sterowane również za pomocą telefonu komórkowego. W dodatku, z dowolnego miejsca. Wystarczy zadzwonić, wysłać SMS lub skorzystać z wygodnej w obsłudze aplikacji, dającej pełną kontrolę nad ogrzewaniem. Potrzebny jest tylko smartfon i urządzenie ThermoCall, zamontowane w samochodzie wraz z ogrzewaniem postojowym.

Korzyści ze stosowania ogrzewania postojowego

Ogrzewanie postojowe firmy Webasto zapewnia komfort wsiadania do ogrzanego auta i dobrą widoczność, bez konieczności skrobania szyb czy usuwania z nich pary. To także ochrona silnika, który nie musi doświadczać szkodliwych dla jego trwałości rozruchów na zimno.

Dzięki wstępnemu rozgrzaniu silnika, maleje również emisja spalin. To idealne rozwiązanie dla osób, wymagających komfortowej temperatury w samochodzie - w tym samym czasie każdego dnia.
Warto zaznaczyć, że dzięki współpracy Webasto z polskim importerem Mitsubishi MMC Car Poland, auta wyposażone w systemy ogrzewania nie tracą gwarancji i mają pełne wsparcie techniczne w sieci dealerskiej.

Czy ogrzewanie postojowe ma sens?

Dobrym pytaniem jest to, czy w Polsce - kraju o raczej umiarkowanym klimacie, montowanie ogrzewania postojowego w samochodach osobowych ma sens? - Oczywiście, że tak! - odpowiada Michał Skorupski z Webasto - okres grzewczy w tym sezonie rozpoczął się już w listopadzie i wciąż mamy za oknami zimową aurę. Ogrzewania postojowego warto używać już w temperaturach ok. 5-10 stopni, aby osuszyć i nagrzać wnętrze. Dzięki czemu unikniemy parujących szyb, co ma przełożenie na bezpieczeństwo jazdy.

- Przy niższych temperaturach korzyści jest jeszcze więcej: rozmrożone szyby, ciepłe wnętrze oraz podgrzany silnik. Bardzo ważne jest to, że oszczędzamy czas, który musielibyśmy poświęcić na odśnieżanie auta. Rano każde 10 minut jest bezcenne – wymienia Skorupski.

Wyposażenie i ceny agregatów Webasto

Ceny agregatów różnią się w zależności od zastosowanego sterowania. Najtańszy, wraz możliwością sterowania regulowanym zegarem i przeznaczony do crossovera Mitsubishi ASX, kosztuje 4199 zł. Najdroższy, przeznaczony dla tego modelu, wyposażony w zdalne sterowanie za pomocą smartfonu, jest do nabycia w cenie 5199 zł.

W takich samych cenach - od 4399 zł do 5499 zł - dostępne są ogrzewania postojowe do modeli Mitsubishi Eclipse Cross i Mitsubishi Outlander. Najdroższe – od 5099 zł do 6299 zł są w cenniku agregaty, przeznaczone dla pick-upa L200. Specjalne ceny urządzeń Webasto obowiązują do 29 marca 2019 roku.

Tematy w artykule: ogrzewanie postojowe webasto

Podobne wiadomości:

W Dieslach marzną dłużej

W Dieslach marzną dłużej

Technika 2012-02-06

Jak działa ogrzewanie w autach elektrycznych?

Jak działa ogrzewanie w autach elektrycznych?

Technika 2019-02-04

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W Tychach rusza produkcja silnika Grupy PSA
W Tychach rusza produkcja silnika Grupy PSA
Groupa PSA rozpoczyna w fabryce w Tychach produkcję trzycylindrowego silnika benzynowego Turbo PureTech.