|
||
Naprawisz tam tylko auta pięcioletnie i starsze
2014-02-06
źródło:
Grupa PGD
mojeauto.pl
Auta kilkuletnie, po okresie gwarancji, rzadko trafiają do autoryzowanych serwisów. Stąd też pomysł Grupy PGD, by dla właścicieli takich właśnie samochodów przygotować dedykowany serwis wielomarkowy. ![]() Uruchomiony w Krakowie serwis Specbox jest przeznaczony dla posiadaczy aut różnych marek, które jednak mają pięć albo więcej lat. Jak przekonują pomysłodawcy, dla takich samochodów są przygotowane precyzyjnie wyliczone i ujęte w pakiety ceny usług. To, w połączeniu z przeniesieniem wyceny i umawiania do internetu, sprawia, że ceny już na pierwszy rzut oka wyglądają atrakcyjnie. Przykład? Wymiana oleju i filtra w Focusie II 1,6 już za 99 złotych.
W Grupie PGD uznano, że organizowane przez producentów i dealerów akcje serwisowe dla starszych samochodów to za mało i że potrzebne jest całościowe rozwiązanie. Jego atrakcyjność dla klientów udało się osiągnąć dzięki kilku elementom. Pierwszym jest nadanie serwisowi charakteru e-commerce, gdzie cały proces, od wyboru usługi, przez jej wycenę, do umówienia na jej realizację odbywa się za pośrednictwem formularza internetowego. To bodaj pierwsze w Polsce tak kompletne rozwiązanie e-commerce w serwisie samochodów. - Nie dość, że już na wstępie pozwala na obniżkę kosztów obsługi, to już na tym etapie klient może przekonać się, jak atrakcyjne są przygotowane dla niego wyceny − przekonuje odpowiedzialny za projekt Specbox Zygmunt Cesnyka, dyrektor ds. wdrożeń Grupy PGD. Oszczędności dla klientów biorą się także ze stosowania do napraw części alternatywnych. - Im starszy samochód, tym na rynku większy wybór konkurencyjnych cenowo części dobrej jakości, a efekt skali pozwala nam także wynegocjować dodatkowe rabaty. Stąd biorą się naprawdę istotne oszczędności dla klientów, którzy nie muszą już dbać o zachowanie gwarancji producenta – tłumaczy Zygmunt Cesnyka. Na wykonaną usługę i zamontowane części udzielana jest dwunastomiesięczna gwarancja. Pakiety proponowanych usług przygotowane zostały dla czternastu marek i zostały pogrupowane w siedem kategorii. Obejmują czynności związane z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz tych, które ulegają najczęstszym awariom. Serwis działa na razie tylko w Krakowie, ale Grupa GPD, wierząc w jego powodzenie, planuje uruchamianie kolejnych. Podobne wiadomości:Auta z Niemiec w bezpłatnej usłudze Historia...Aktualności 2020-04-28
Bezpłatna usługa Historia Pojazdu pozwala teraz sprawdzić historię samochodów sprowadzanych z Niemiec. To długo wyczekiwana zmiana. Volvo Selekt - 10 000 używanych aut VolvoAktualności 2020-12-22 W miniony weekend w Domu Volvo przekazano kluczyki do 10 000. auta używanego sprzedanego w ramach programu Volvo Selekt. XC40 nabyła rodzina, która już użytkuje nasz większy model – XC90. Szczęśliwi nabywcy otrzymali z tej okazji kilka prezentów. |
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!