Tym samym Bawarczycy pójdą tą samą drogą, którą od kilku dekad podąża Audi ze swoimi mocnymi limuzynami, w tym bezpośrednim konkurentem M5 - Audi RS6. BMW M5 i M6 otrzymają napęd xDrive, podobnie jak mocarne Audi używa napędu Quattro. Niejako dla odróżnienia od Audi, BMW odpuściło opracowanie M5 w wersji Touring, czyli kombi, pozostawiając ten segment dotychczasowem liderowi - Audi RS6 Avant, które testowaliśmy niedawno.
Czy zagorzali fani BMW pogodzą się z taką zmianą? M5 to już legenda - pierwsza generacja (E28) zadebiutowała prawie 30 lat temu i, jak każda następna, przekazywała moc na tylną oś. Jeśli w tej kwestii nastąpi zmiana będzie to precedens w historii BMW. Cóż - nawet inżynierowie BMW M nie są w stanie oszukać praw fizyki.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!