Do końca grudnia na naszym rynku dystrybutorem Nissanów była firma Nissan Poland, która jednak należała do koncernu Marubeni Corp. i była niezależna od japońskiego koncernu. Teraz to się zmieniło i firmą odpowiedzialną za sprzedaż aut marki Nissan, będącą w pełni własnością Nissan Motor Corporation, jest Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE). NSCEE już od lipca ubiegłego roku zajmuje się także koordynacją sprzedaży produktów Nissana w Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Centrala firmy mieści się w Budapeszcie, ale swoje przedstawicielstwo ma także polski oddział w Warszawie.
Na konferencji prasowej związanej z rozpoczęciem działalności firmy w Polsce Francois Goupil de Bouille, dyrektor zarządzający NSCEE, przedstawił nową organizację firmy oraz strategię jej rozwoju w Europie Środkowowschodniej i w Polsce. Według zapowiedzi rynek ten ma być dla marki Nissan coraz ważniejszy i dlatego więcej aut tej marki zadebiutuje wkrótce w tym regionie Europy. Na pewno będą to Nissan Note (w kwietniu), odpowiednik Renault Modusa, oraz Nissan Micra C+C (w maju). Bardzo prawdopodobne jest także, iż wkrótce zobaczymy na naszych drogach także samochody dostawcze Nissana.
Według zapowiedzi dyrektora de Bouille, firma ma się skoncentrować na osiągnięciu zysku na poziomie 10 procent. Ceny nowych modeli mają zostać dostosowane do aktualnej sytuacji rynkowej, poprawiony ma zostać także wizerunek marki, firma ma ponadto odświeżyć sieć dealerską.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!