Porsche 911 Targa – silnik i napęd
Nowe 911 Targa 4 jest napędzane 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 3 litrów, z dwiema turbosprężarkami. Generuje on moc 385 KM i w połączeniu z opcjonalnym pakietem Sport Chrono pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy – czyli o 0,1 s krócej niż wcześniej.
Porsche 911 Targa 4S, z jednostką o mocy 450 KM, na uzyskanie 100 km/h w tych samych warunkach potrzebuje jedynie 3,6 sekundy, o 0,4 s mniej niż poprzednik. Maksymalna prędkość 911 Targa 4 wynosi 289 km/h (wzrost o 2 km/h), a wariant 4S osiąga 304 km/h (więcej o 3 km/h).
Z myślą o zapewnieniu maksymalnej przyjemności z jazdy oba sportowe samochody są standardowo wyposażone w 8-biegową przekładnię dwusprzęgłową (PDK) oraz inteligentny napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM). Alternatywnie wariant 911 Targa 4S można zamówić z nowo opracowaną 7-stopniową skrzynią manualną, która występuje razem z pakietem Sport Chrono.
Oba modele oferują też nowe rozwiązania techniczne, poszerzające zakres funkcji pojazdu. Po raz pierwszy dostępny jest system Porsche InnoDrive z adaptacyjnym tempomatem. Udoskonalona funkcja Smartlift pozwala zaprogramować zwiększenie prześwitu na potrzeby codziennej eksploatacji.
Listę opcji uzupełnia wszechstronna oferta Porsche Tequipment oraz nowe opcje personalizacji Porsche Exclusive Manufaktur. Porsche dodatkowo wzbogaci połączenie tradycyjnych elementów, ponadczasowego designu i najnowocześniejszej techniki w specjalnej edycji 911 Targa, która zadebiutuje już wkrótce.
Porsche 911 Targa - ceny
Porsche 911 Targa nowej generacji będą obecne na rynku od sierpnia 2020 r. Ceny zaczynają się od 635 tys. zł za Porsche 911 Targa 4 oraz od 710 tys. zł za Porsche 911 Targa 4S.
Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:
Dodaj swój komentarz +