Zobacz test modelu Jiangling Landwind w mojeauto.pl
Przez miniony rok dokonano kilku udoskonaleń w specyfikacji samochodu. Dotychczasowy silnik zastąpiono 2,5 litrową jednostką, która spełnia wymogi Euro4. Jej produkcją zajmie się włoska firma VM Motori. Nadwozie przeszło nieznaczny face-lifting wraz z rekonstrukcją.
Na rynku francuskim, hiszpańskim oraz portugalskim pojazd pojawi się dopiero pod koniec tego roku. Wynika to z powodu trwania procesu homologacji.
Pomimo niepowodzenia spowodowanego crash-testem, prezes Landwind Europe pozostaje nastawiony optymistycznie, w sprawie przyszłości marki. Producent planuje sprzedać ponad tysiąc sztuk pojazdu do końca tego roku na rynku niemieckim. Po uzyskaniu pełnej homologacji, potencjał sprzedaży na tym rynku ma wzrosnąć o pięć razy.
Zobacz galerię zdjęć modelu Jiangling Landwind
W styczniu przyszłego roku, europejskie salony odwiedzi nowy minivan spod znaku Landwind. Samochód został zbudowany przez włoskich projektantów, a wielkością przypomina Opla Merivę, najlepiej sprzedającego się minivana w Europie Zachodniej.
Czytaj także:
"Landwind i kolejna nowość" (2006-02-20)
"W Landwindzie nie przeżyjesz" (2005-09-26)
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!