1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Problemy Jeepów z automatem

Problemy Jeepów z automatem

Ponad 800 właścicieli dwóch modeli marki Jeep - Commander oraz Grand Cherokee - zostanie wezwanych do autoryzowanych serwisów tej amerykańskiej marki z powodu możliwego niepoprawnego działania przekładni automatycznej.

Problemy Jeepów z automatem
Fiat Auto Poland z siedzibą w Bielsku-Białej, oficjalny importer aut marki Jeep na polskim rynku, powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modeli Jeep Commander (model XK) z roczników 2006-2010 oraz Jeep Grand Cherokee (model WK) z roczników 2005-2010, wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych, oprogramowanie modułu kontroli skrzyni biegów może w niezamierzony sposób spowodować ustawienie skrzyni biegów w pozycji "Neutral" bez czynnego udziału kierowcy, tj. przesunięcia przez niego dźwigni. Może to spowodować m.in. przypadkowe przemieszczenie się zaparkowanego samochodu i doprowadzić do kolizji.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 815 egzemplarzy obu modeli marki Jeep.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną zaproszeni listownie do autoryzowanych stacji obsługi w celu zmiany oprogramowania modułu kontroli skrzyni biegów.

Podobne wiadomości:

Jeep z 7-krotnym wzrostem rejestracji hybryd plug-in w Polsce

Jeep z 7-krotnym wzrostem rejestracji hybryd...

Aktualności 2022-02-18

Porsche 718 otrzymuje 7-biegowy automat PDK

Porsche 718 otrzymuje 7-biegowy automat PDK

Aktualności 2020-09-09

Komentuj:

mismis1 2014-08-24

Jesli nic wam sie nie dzieje ze skrzynią lub sterownikiem nie odwiedzajcie pod zadnym wzgledem serwisu., chodzi o to ze zamontowali partie felernych płytek elektroncznych i sami nie wiedza w jakich samochodach wiec zmieniaja oprogramowanie pod plaszczykiem akcji serwisowej, jesli masz felerna płytke sterownika ktora działa zostaw ja w spokoju ( co najwyzej pamietaj o zaciaganiu ręcznego) .poprzez zmiane oprogramowania zostanie uszkodzona owa płytka po pewnym czasie oczywiscie .w nastepstwie moze dojsc do powaznej awarji skrzyni a dokladnie silniczka i sterownika sterujacego przełozenie LOW jak równiez do zablokowania skrzyni w czasie jazdy na jednym z biegów.. oczywiscie wszystkie koszta zwiazane z wymiana silnika sterownika i innych ponosisz ty.poniewaz oni dokonali zmiany tylko oprogramowania . koszt silnika 2500pln czas oczekiwania ok 3mies sterownik zas ok 1000pln. . Po przejeciu prze fiata marka Jeep straciła i to duzo, jak równiez pogorszył sie serwis tej marki