1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Najbardziej rozpoznawalny w Polsce motoryzacyjny duet dziennikarzy rozpoczyna współpracę z marką Suzuki. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznani dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem oraz kilka dekad doświadczenia w pracy dla największych tytułów telewizyjnych, prasowych i radiowych.  W najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo „S”  na masce.

W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty dostępne w gamie Suzuki.

- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli. Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.

Kampania „Suzuki Show” rusza w piątek, 19 lutego 2021 r., w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie www.suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki. Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Suzuki
Tematy w artykule: Suzuki

Podobne wiadomości:

Prezes Suzuki Motor Poland w Radzie Nadzorczej Korony Kielce

Prezes Suzuki Motor Poland w Radzie...

Aktualności 2020-10-06

Suzuki Swace – kompaktowe kombi od Toyoty

Suzuki Swace – kompaktowe kombi od Toyoty

Aktualności 2020-09-16

Komentuj:

~chrobik 2021-03-28

Żenujace, dziennikarze motoryzacyjni ambasadorami marki, twarzami kampanii reklamowej. Zerowa wiarygodność. Średnie były ich programy, to może na reklamach Suzuki zarobią hajs.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczny powrót z wakacji - jak jeździć bezpiecznie?
Bezpieczny powrót z wakacji - jak jeździć bezpiecznie?
Czas słońca i wypoczynku powoli dobiega końca, a niebawem zacznie się rok szkolny. Przed nami też ostatni wakacyjny weekend i związany z tym wzmożony ruch na drogach.