1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Najbardziej rozpoznawalny w Polsce motoryzacyjny duet dziennikarzy rozpoczyna współpracę z marką Suzuki. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznani dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem oraz kilka dekad doświadczenia w pracy dla największych tytułów telewizyjnych, prasowych i radiowych.  W najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo „S”  na masce.

W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty dostępne w gamie Suzuki.

- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli. Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.

Kampania „Suzuki Show” rusza w piątek, 19 lutego 2021 r., w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie www.suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki. Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Suzuki
Tematy w artykule: Suzuki

Podobne wiadomości:

Suzuki Jimny wraca do oferty jako ciężarowy

Suzuki Jimny wraca do oferty jako ciężarowy

Aktualności 2020-09-10

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Superligą

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z...

Aktualności 2020-12-21

Komentuj:

~chrobik 2021-03-28

Żenujace, dziennikarze motoryzacyjni ambasadorami marki, twarzami kampanii reklamowej. Zerowa wiarygodność. Średnie były ich programy, to może na reklamach Suzuki zarobią hajs.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jak bezpiecznie jeździć na mokrej nawierzchni?
Jak bezpiecznie jeździć na mokrej nawierzchni?
Jazda w deszczu oznacza gorszą widoczność i wydłużony czas reakcji kierowcy, a wjechanie w kałużę może wiązać się z ryzykiem bardzo niebezpiecznego poślizgu wodnego lub uszkodzenia auta. Dlatego na mokrej nawierzchni niezbędne jest przede wszystkim zredukowanie prędkości i zwiększenie dystansu od poprzedzającego pojazdu.