mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Rajd Jordani: Kościuszko w Superally

Rajd Jordani: Kościuszko w Superally

Prowadzący po 6 odcinkach specjalnych w klasyfikacji SWRC Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak reprezentujący zespół Dynamic World Rally Team nie wystartowali do ostatniego w pierwszym etapie odcinka specjalnego z powodu awarii paska alternatora.

Rajd Jordani: Kościuszko w Superally
Polska załoga jadąca w pełnym cyklu Mistrzostw Świata SWRC samochodem Ford Fiesta S2000 wystartuje do drugiego etapu Rajdu Jordanii w systemie SupeRally z doliczoną karą za nie przejechanie jednego odcinka specjalnego. Po pierwszym etapie w Rajdzie Jordanii w klasyfikacji SWRC prowadzi Bernardo Sousa  przed Xavierem Ponsem (+12.1). Trzecią lokatę zajmuje Michał Kościuszko ze stratą do prowadzącego 9:38.7.



„Wszystko przebiegało zgodnie z planem. Do 7 odcinka specjalnego prowadziliśmy w rajdzie. Niestety mieliśmy problem techniczny, który uniemożliwił nam start do ostatniego w dniu dzisiejszym odcinka specjalnego. Nasz Ford Fiesta zatrzymał się na dojazdówce do 7 odcinka specjalnego. Dostaliśmy 10 minut kary i spadliśmy na trzecie miejsce w klasyfikacji SWRC. Przed nami długi rajd i wiele może się jeszcze wydarzyć. Nie tracimy nadziei. Jutro wystartujemy w systemie SupeRally i zamierzamy utrzymać swoje tempo.” - powiedział Michał Kościuszko.

W drugim dniu Rajdu Jordanii zawodnicy mają do pokonania 6 odcinków specjalnych o łącznej długości 138,28 km. Organizatorzy na trasie drugiego etapu zaplanowali dwa przejazdy trudnej, krętej próby prowadzącej z północy na południe przez „ziemię niczyją” na granicy Jordanii z Palestyną - OS-u Jordan River.

Podobne wiadomości:

Tommi Mäkinen szefem Toyoty w WRC

Tommi Mäkinen szefem Toyoty w WRC

Aktualności 2015-07-08

Kuzaj i Skoda przygotowani do startu

auto motor i sport 0000-00-00

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
15 lat dwusprzęgłowych skrzyń biegów DSG
15 lat dwusprzęgłowych skrzyń biegów DSG
Równo 15 lat temu Volkswagen zaprezentował pierwszą wielkoseryjną dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG.