mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > SMS-em po muzycznego Smarta

SMS-em po muzycznego Smarta

Nowych sposobów zwabienia nas do zainteresowania się autem jako potencjalnym produktem do zakupu nigdy zbyt wiele.

SMS-em po muzycznego Smarta

Oto jak pomysł użycia do tego telefonu komórkowego wdrażany jest w życie - na razie w Anglii. Jako pierwsza marka na świecie, Smart w swoich telewizyjnych spotach zachęca do umówienia się na jazdę próbną poprzez wysłanie SMS-a. Do tego, tą drogą można również zamówić broszurę informacyjną lub poprosić o listę najbliższych dealerów.

Smart, marka koncernu DaimlerChrysler, jest skierowana do dość specyficznej, bo młodej i mobilnej grupy odbiorców. Trudno jest ich zastać przed telewizorem, a co dopiero zaciekawić tradycyjną reklamą. Wychodząc na przeciw takiemu wyzwaniu i chcąc zaistnieć na dłużej w świadomości przyszłego, potencjalnego klienta, trzeba stosować połączenia różnych dostępnych mediów.

Kolejnym przykładem powyższej strategii jest współpraca, jaką Smart podjął z amerykańską firmą Apple - i w tym przypadku niemiecka marka jest również pionierem na rynku. Oferuje ona wyposażanie swojego malucha w zestaw do odtwarzania i ładowania iPoda. Limitowana seria modelu fortwo i-move (na zdjęciu), już od zeszłego roku dostępna jest na kilku rynkach Europy. Szczególne jest nie tylko zainstalowanie przystawki do odtwarzacza i-Pod, ale również felg Brabusa oraz zastosowanie korespondującego z urządzeniem koloru auta: białego, ze srebrną ramą Tridion opinającą nadwozie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota opracowała humanoidalnego robota
Toyota opracowała humanoidalnego robota
Toyota i japoński operator komórkowy NTT DOCOMO opracowały system sterowania na odległość humanoidalnym robotem T-HR3 za pośrednictwem sieci komórkowej piątej generacji.