Sprzedaż marki SsangYong w okresie I-IV 2016:
- 50 696 aut na rynku koreańskim
- 23 891 na pozostałych rynkach
- 74 577 pojazdów w sumie dostarczonych do klientów.
Przychód marki wyniósł ok. 6,24 mld złotych. Koreańska marka zaliczyła najwyższy poziom sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach i jest to wynik jakiego nie było od 13 lat. Sukces to zasługa modeli Tivoli i XLV, ich sprzedaż wzrosła o 50,9% w porównaniu do adekwatnego okresu w ubiegłym roku. Z kolei w czerwcu 2016 produkcja jak i sprzedaż modeli z serii Tivoli i XLV przekroczyła 100.000 pojazdów w okresie 17 miesięcy od momentu premiery.
Co ciekawe w porównaniu do pierwszych 6 miesięcy minionego roku, w pierwszym półroczu 2016 o 2,1% spadł eksport samochodów marki SsangYong. Ma to związek z małym popytem na rynkach wschodzących. Ten stan rzeczy, według koreańskich prognoz ma się jednak odmienić. Miesięcznie na rynkach zagranicznych sprzedaż aut SsangYonga obecnie przekracza 4 tys. egzemplarzy.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!